מכבי תל אביב תעלה מחר (שני ב-21:00) למשחק יוקרתי במיוחד מבחינת המועדון. הצהובים יתארחו אצל הפועל תל אביב לדרבי הגדול של העיר, במה שיהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-18 בליגת העל. מכבי תגיע להתמודדות לאחר שני ניצחונות רצופים (בגביע המדינה ובליגה) וכאשר המפגש האחרון בין הקבוצות הסתיים ב-0:5 זכור.

"אני חושב שהמשחקים האלה הם לא רק משחקים של טקטיקה, אלא שיותר מכך. אני בטוח שהפועל ישחקו ב-200 אחוז מוטיבציה, הקהל יהיה מאחוריהם אז אסור לנו להיות יהירים, אנחנו צריכים לעלות, לעבוד ולהיות מוכנים למאבק".

מצפים לעוד 0:5?
"אם מישהו חושב ככה הוא לא יותר מדי אינטליגנטי, וכנראה לא מבין יותר מדי בכדורגל. כל משחק שונה, גם אנחנו לא נראים כמו הקבוצה שניצחה 0:5. אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולהראות שאנחנו רוצים לנצח".

אין מה להרוויח במשחק כזה?
"זה דרבי, הכל יכול לקרות. מה שקרה לפני כמה חודשים לא רלוונטי לעכשיו. כפי שאמרתי, כשמישהו במצב קשה הוא נותן יותר ממאה אחוז ולזה אנחנו מצפים, אסור לנו להמעיט בחשיבות המשחק כי בדרבי הכל יכול לקרות".

על הפער מב"ש
"זו אשמתנו שאנחנו במצב הזה. אנחנו צריכים להתמודד עם זה ואיך נעשה זאת, הרבה תלוי באופי שלנו. זו הזדמנות טובה לראות אם להרבה שחקנים במכבי יש עדיין את האופי הזה".

מכבי יותר התקפית תחתיך?
"לכל משחק יש אסטרטגיה שונה. אני לא מאמין ב-11 החזקים ביותר. אתה בונה סגל עם הרבה מרכיבים והרבה סוגים של שחקנים ולכל משחק צריך משהו שונה. אי אפשר לומר שמכבי היא קבוצה הגנתית גם כששיחקנו עם שלושה קשרים באמצע וכל הסטטיסטיקות מראות את זה".

מצבו של סקראיונה
"הוא כשיר. הוא מרגיש טוב יותר".

על ברק יצחקי
"הוא שחקן ששיחק ב-4 המשחקים האחרונים בהרכב. יש תמיד הרבה דיבורים סביבו. הגיוני שיש קבוצות שרוצות אותו, אבל לא היה דיבור על כך שהוא יעזוב. גם עכשיו יש אנשים שיש להם צורך לכתוב דברים ומתחילים לדבר על זה. אנחנו לא מגיבים על כלום ורק מנסים לעשות את העבודה שלנו".