מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הגיע לסיכום עם קבוצת ריזאספור הטורקית על מכירתו של נוסא איגיבור תמורת 500,000 יורו.


הקשר הניגרי בן ה-26 כבש העונה 6 שערים ב-34 הופעות בכל המסגרות במהלך העונה וסה"כ 16 שערים ב-109 הופעות מאז הצטרף למכבי ביולי 2014 מריאל בטיס.       

איגיבור אמר לאתר הרשמי: "ברצוני להודות לכולם במכבי ת"א על התמיכה שקיבלתי במהלך התקופה ששיחקתי במועדון. לבעלים מיץ' גולדהאר, לג'ורדי קרויף, לכל המאמנים שאימנו אותי ולכל השחקנים ששיחקתי לצידם. תודה גדולה לצוות הרפואי ולאוהדים של מכבי. היום אני מסיים פרק שמח בישראל אך גם מתחיל פרק חדש בטורקיה שלא נמצאת כל כך רחוק. אני הולך להתגעגע לתל אביב, לישראל ולכל החברים שלי בארץ אך מכיוון שאהיה מרחק שעת טיסה מכאן אני מבטיח לבוא לביקור כשיתאפשר לי. אני מאחל למכבי הצלחה בעתיד ובהמשך העונה כי המאבק רחוק מלהיות מוכרע. תמשיכו להילחם כי כולכם יודעים שזה עוד אפשרי. אני סופר גאה שיצא לי ללבוש את המדים הצהובים של מכבי ת"א".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "ברצוננו להודות לנוסא על תרומתו למכבי תל אביב שבלטה במיוחד בשערים שכבש עבורנו במשחקי המוקדמות האירופיים בשתי העונות האחרונות. בנוסף לכבוד שרכשו לו חבריו לקבוצה בחדר ההלבשה, נוסא, היה מוערך מאוד על ידי כל המאמנים שאימנו אותו במועדון. אני שמח על העסקה הן עבור נוסא והן עבור המועדון במיוחד לאור העובדה שהחוזה שלו במכבי אמור להסתיים בעוד ארבעה חודשים".