2 בפברואר – חלון ההעברות נסגר:
שרן ייני, מרסלו וראמון אמנם הצטרפו לסגל של הצהובים במהלך החורף הנוכחי, אך האם לג'ורדי קרויף יש תוכניות נוספות לחיזוק הסגל רגע לפני שהחלון נסגר עד הקיץ? בכל מקרה, כמובן שאת כל העדכונים, החדשות החמות, וההיכרויות הראשוניות תוכלו למצוא באפליקציה ובאתר הרשמי של מכבי.  להורדת האפליקציה: http://bit.ly/MTAFCAPP

4 בפברואר, שבת, איצטדיון נתניה: מכבי ת"א – הפועל ב"ש (21:00)
משחק העונה, טייק 2. שתי הקבוצות המובילות בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות ייפגשו לקרב ענקיות נוסף במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל, במשחק שעשוי להשפיע לא מעט על המשך העונה הזו. בסיבוב הקודם ניצחו הבאר שבעים 0:2 באיצטדיון טרנר, אך כעת הצהובים יקוו שבעזרת דחיפת הקהל הביתי דברים ייראו אחרת. כמובן שתוכלו להאזין לשידור חי וישיר של המשחק באתר ובאפליקציה הרשמית של המועדון LIVE מהמגרש.

8 בפברואר, רביעי, איצטדיון המושבה: מכבי פ"ת – מכבי ת"א (21:00)
מכבי תפגוש את הקבוצה המרשימה של קובי רפואה 3 פעמים בתוך פחות מחודש. המרתון יתחיל במשחק רבע גמר גביע המדינה, שישוחק העונה בפורמט של משחק בית וחוץ, כאשר המלאבסים יהיו אלה שיארחו את המשחק הראשון. העונה נפגשו הקבוצות פעם אחת בליגה, זה נגמר ב-0:0

13 בפברואר, שני, איצטדיון המושבה: מכבי פ"ת – מכבי ת"א (21:00)
התגעגעתם? אל דאגה. 5 ימים בלבד לאחר המפגש הראשון בגביע, מכבי תשוב למלאבס הפעם למשחק המרכזי של המחזור ה-22 בליגת העל. על הפרק הפעם: מפגש צמרת מול יריבה שעדיין לא הפסידה העונה בביתה בליגה.

18 בפברואר, שבת, איצטדיון נתניה: מכבי ת"א – קרית שמונה (20:30)
רצף המשחקים הקשה, לפחות על הנייר, יימשך במשחק צמרת נוסף. הצהובים יתמודדו מול החבורה המשתפרת מהצפון במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. בסיבוב הקודם השיגה מכבי ניצחון 1:2 דרמטי מצמד של וידאר קיארטנסון, אך מאז הצליחה החבורה של תומר קשטן לתקוע יתד בשישיה הראשונה של ליגת העל.

25 בפברואר, שבת, איצטדיון נתניה: מכבי ת"א – בני יהודה (20:30)
היריבה משכונת התקווה אולי מדורגת בחלק התחתון של הטבלה, רק שבמכבי לא אמורים להקל ראש במשחק במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל. כזכור, הזהובים הפתיעו את הצהובים עם ניצחון 0:1 בסיבוב הראשון וגם במסגרת גביע הטוטו העונה יצאו כשידם על העליונה (1:2).

וזה הכל? ממש לא

1+1  על כל קולקציית החורף! (01/02 – 28/02)
חלון ההעברות עומד להסגר, וזה הזמן לסופר סייל אחרון על כל קולקציית החורף. מעילים, וסטים וקפוצ'ונים נכללים במסגרת המבצע שייארך עד סוף חודש פברואר. חפשו את הפריטים הבאים שלכם בחנות האונליין ובחנויות הרשמיות של מכבי תל אביב.

שלא תגידו שלא אמרנו: תחפושת מכבי איכותית לפורים קונים כבר בפברואר!
החג הכי צבעוני שלנו יגיע בחודש מרץ, אבל אתם לא באמת רוצים לחכות לרגע האחרון. הכינו את עצמכם כבר מהיום עם תחפושת פורים של מכבי שבנויה מחולצת משחק ומכנסיים לעונת 16/17, גרביים רשמיות ומסיכה של אחד הכוכבים הצהובים. אל תשכחו לשלוח לנו תמונות!