קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב חתמה אמש 3 שבועות מוצלחים במיוחד, במסגרתם הופעל בשיתוף פעולה עם ה'בוידעם' קמפיין 'עוטפים בחום' למען הקהילה. במסגרת המיזם נאספו מעל ל-2,000 פריטי חורף, הכוללים בין השאר מעילים וסוויטשירטס, שנתרמו על ידכם. בין אם מדובר בהגעה לחנות הרשמית של המועדון או לאיצטדיון בנתניה לפני שריקת הפתיחה, אוהדי מכבי ת"א התגייסו במלוא העוצמה כדי להפוך את שיתוף הפעולה לרווח
משמעותי עבור אלה הזקוקים לו.

כזכור, כל אוהד שתרם פריט קיבל הנחה של 50 אחוזים ברכישת אחד מפריטי קולקציית החורף של המועדון. סיפור שמבהיר את הנכונות הגדולה שגילנו מצד כל הצדדים אירע במשחק הבית האחרון של הקבוצה בנתניה. אחד מהאוהדים, ששמע על המהלך ממנהל הקרן ג'וש הליקמן, תרם את מעילו הישן בו במקום ותוך מספר דקות גם התחדש בפריט חדש של מכבי.

הליקמן סיפר: "זו היתה פעילות מדהימה שהוכיחה כי ניתן לסמוך על אוהדי מכבי ת"א, מכל רחבי הארץ, שיתגייסו לטובת אלה הזקוקים לכך. התגובה מצד הקהל היתה מרשימה ואני בטוח שגם בעתיד נראה היענות דומה לפעילויות השונות של קרן מכבי ת"א, שצפויות בהמשך השנה".

לאלה מכם המעוניינים לתרום ביגוד על בסיס קבוע נספר כי ניתן להמשיך לעשות זאת ב'בוידעם'. מדובר בחנות בגדים שקמה מיוזמה חברתית של "העמותה לשיקום ושילוב",במטרה לייסד רשת חנויות בגדים יד-שנייה, שתמומן ברשות עצמה ותתופעל בידי אנשים עם מוגבלויות.