מוכנים? אנחנו מתחילים את 2017, וזה הזמן לרשום את כל מה שצפוי לכם בחודש ינואר שיפתח את השנה החדשה, ויש לא מעט אז שנצא לדרך?

2 בינואר, ב', אצטדיון טדי. מחזור 16 בליגת העל: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א (21:00)

החבורה של שוטא ארבלדזה שנעלה את שנת 2016 עם ניצחון וצמצום הפער בצמרת ל-7 נקודות מהפועל ב"ש, תצא למשחק חוץ קשה נגד יריבה שיודעת לעשות לצהובים חיים קשים במשחקי הבית. בסיבוב הראשון שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2, משער שיווין של בית"ר בדקה ה-94. איך זה יסתיים הפעם? 

6 בינואר. חלון העברות נפתח:

כמו בכל עונה, החודש העמוס ביותר עם לא מעט חדשות הוא חודש ינואר בו מתקיים חלון העברות וקבוצות רשאיות לחזק את סגלן. מה מתכנן המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לחודש הזה? נחכה בסבלנות ונגלה. בכל מקרה, כמובן שאת כל העדכונים, החדשות החמות, וההיכרויות הראשוניות תוכלו למצוא באפליקציה ובאתר הרשמי של מכבי.  להורדת האפליקציה: http://bit.ly/MTAFCAPP

7 בינואר, ש', אצטדיון לוד, סיבוב ח' בגביע המדינה: בני לוד – מכבי תל אביב (18:30)

אחרי שנים בהם משחקי הגביע היו משוחקים רק באמצע השבוע, העונה החליטו להחזיר עטרה ליושנה ולקיים את המשחקים של הסיבובים הראשונים בסופי השבוע. מכבי תל אביב תיכנס למעגל משחקי גביע המדינה ומתחילה למסע החזרת התואר לארון הגביעים של המועדון. הצהובים הוגרלו למפגש מול בני לוד במשחק חוץ שלא יהיה פשוט.

11 בינואר (ד'), אצטדיון נתניה, מחזור 17 בליגת העל: מכבי תל אביב – הפועל רעננה (20:00, LIVE מהמגרש) 

אחרי כמעט 10 ימים הצהובים יחזרו למשחקי ליגת העל כשיארחו למחזור אמצע שבוע (כן, זו לא טעות) את הפועל רעננה. במפגש הקודם הצהובים ניצחו 0:3. ושבוע לפני הדרבי התל אביבי שחקניו של שוטא ארבלדזה ירצו להגיע במצב רוח טוב וחיובי. כמובן שתוכלו להאזין לשידור חי וישיר של המשחק באתר ובאפליקציה הרשמית של המועדון LIVE מהמגרש.

16 בינואר (ב'), אצטדיון מהושבה, מחזור 18 בליגת העל: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב (21:00)

הפועל תל אביב תארח את הדרבי השלישי של העונה באצטדיון המושבה. רק נזכיר, שמפגש הליגה הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון היסטורי 0:5 של הצהובים. יותר מזה, באמת שמיותר לומר.

21 בינואר (מועד לא סופי), אצטדיון נתניה, מחזור 19 בליגת העל: מכבי ת"א – בני סכנין (LIVE מהמגרש)

אחרי הדרבי התל אביבי ורגע לפני שלב רבע גמר גביע המדינה (23-25 בינואר), מכבי תל אביב תארח את בני סכנין במחזור ה-19 בליגת העל. במשחק הראשון בדוחא ניצחו הצהובים 0:3. איך זה יסתיים הפעם? 

28 בינואר (מועד לא סופי), אצטדיון סמי עופר, מחזור 20 בליגת העל: מכבי חיפה – מכבי תל אביב

המשחק שינעל את החודש הראשון של 2017 יוציא את מכבי תל אביב למשחק חוץ סופר קשה נגד מכבי חיפה וכל זה שבוע לפני המפגש מול האלופה, הפועל ב"ש. בסיבוב הראשון היו אלה הירוקים שחזרו צפונה עם ידם על העליונה אחרי המשחק בנתניה.

זה הכל? ממש לא!

כבר מחר תוכלו להשתתף בתחרות ה-'PLAYERLIST' שתבקש מכם להתאים את השיר שנמצא בפלייליסט של 6 שחקנים. אחד מכם יזכה בפרס ממש מגניב מתנת נותנת החסות Me on the Mic. זה גם הזמן שלכם להוריד/לעדכן את האפליקציה הרשמית של מכבי תל אביב לקראת השקת ענק שכוללת פרסים שלא הכרתם. אתגר השחקנים חוזר, והפעם הם יבקשו לאתגר אתכם במשהו  יוצא דופן. מי מכם יזכה לראיין שחקן של הקבוצה? תדעו בקמפיין שצפוי לעלות – המכביסט הבא. 'מצא את המטמון', בחירת שער חודש ינואר של HP ושחקן החודש של HISENSE, ביקור בחנויות של שחקנים ועוד… יש למה לצפות!