ת"א נשארה צהובה. מכבי פגשה הערב (שני) את הפועל תל אביב לעוד דרבי יוקרתי בסיומו גברו הצהובים 0:1 על היריבה העירונית במשחק במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. טל בן חיים בישל לוידאר קיארטנסון את השער שהכריע את ההתמודדות כבר בדקה ה-8 בדרך לניצחון השלישי ברציפות.

ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "בכדורגל חשוב לדעת לנצח גם משחקים רעים וזה מה שגורם לי לשמחה היום. זו לא היתה הופעה טובה שלנו, היו לנו הרבה איבודי כדור שאני פחות מרוצה מהם".

על התוצאה
"אני חושב שמקצוענים ידעו שהדרבי הזה לא ייגמר ב-0:5. הפועל נלחמו ועמדו טוב טקטית. הגול המוקדם עזר לנו אבל לא מספיק. היינו אינטנסיביים ונלחמנו אבל אני חושב שלא הראינו מספיק אופי עם הכדור".

על המאמן הבא
"אנחנו עובדים על הרבה דברים בו זמנית, אני נמצא בקשר עם הבעלים. אני מאמין בשחקנים במאה אחוז, הם תמיד נותנים הכל עבורי. כשמאמן חדש יגיע, אני חושב שאני צריך להיות קרוב לבן אדם כזה. זה לא קל להגיע באמצע העונה, צריך להכיר את השחקנים. ולהתרגל לליגה המקומית וזה תהליך שחשוב שכולנו נעזור בו".

על טל בן חיים
"אין לנו כוונה למכור אותו, אלא אם יקרה משהו משוגע".

על נוסא איגיבור
"ברור שהיו רגעים שמחים יותר ופחות אבל בסופו של דבר הוא היה עם חבריו לקבוצה, היכן שהוא צריך להיות. תמיד הייתי מאוכזב מהיחס אליו מצד התקשורת וחלק מהקהל, אבל המציאות היא שמאמנים שעובדים עכשיו במועדונים אחרים אהבו אותו מאוד. תמיד האמנתי בו ובעונות האחרונות הוא היה טוב מאוד".

על הקהל
"היו כמה טורים ומאמרים, אבל אני רוצה להודות לקהל שלנו. הם עמדו בהסכם, רצינו את התמיכה שלהם. בלעדיהם אנחנו לא מנצחים משחקים כאלה"