אחרי שעברה את בני לוד בגביע המדינה, מכבי תל אביב תנסה לחזור מחר (ד', 20:00) למסלול הניצחונות גם בליגה. הצהובים יארחו את הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל והערב (שלישי) קיימו את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף דיבר לקראת ההתמודדות נגד החבורה של חיים סילבס ואמר: "זו יריבה שאחנו מכבדים. בשנים קודמות היא גרמה לנו קשיים. זו אחת מהקבוצות שניצחה אותנו בבלומפילד בשנה שעברה ואנחנו מאוד מכבדים אותה".

על המאבק בצמרת:

"יש לנו מחויבות לעבוד קשה ולשחק בכל משחק כדי לנצח".

על מצבו של אוסקר סקאריונה:

"הוא מתאמן. הוא חזר מפציעה ולמרבה הצער איבדנו אותו שוב לאחר מכן. ביום המשחק נראה כיצד הוא מרגיש".

לקראת משחק הגביע מול רענננה:

"זו תחרות שונה, משחק אחד, אין לך אפשרות לתקן אבל הכי חשוב שנתרכז במשחק הבא, שהוא תמיד החשוב ביותר".

ריקן: "הניצחון בגביע נתן לנו ביטחון"
בנוסף לקרויף גם אבי ריקן, שפתח בהרכב מול בני לוד, נכח במסיבת העיתונאים ואמר: "אני מוכן לשחק כשצריך אותי ואהיה מוכן תמיד. לא הופתעתי, אני מתאמן כל השבוע כאילו אני משחק, גם אם אני רואה שלא שיחקתי אני מתנהל אותו דבר וזה מה שאעשה גם הפעם"

על השינויים הצפויים

"זה משהו שקורה וקרה בעבר, אנחנו צריכים לעשות את המקסימום כדי להיראות טוב כקבוצה. אנחנו לא יכולים להגיב לדברים שלא קשורים אלינו או קורים מסביב. תמיד צריך להשתפר וזה מה שנעשה גם עכשיו".

על הכושר של מכבי
"אני מסכים שאנחנו צריכים להיראות יותר טוב, אנחנו מתאמנים כדי להשתפר ולהיראות יותר טוב. נקווה שניצחון בגביע ייתן לנו ביטחון, שמרנו על שער נקי, וניקח את הביטחון הזה כדי להיראות טוב גם מחר".

"אנחנו מנסים להמשיך באותה הדרך, להמשיך בקצב גבוה ולהיות מסוכנים. בחלק מהמשחקים לא הצגנו יכולת גבוהה ואני בטוח שעוד נשתפר וניראה טוב. יש לנו שחקנים טובים וקבוצה טובה. אנחנו יודעים שקבוצות מתגוננות וצריך למצוא את הפתרונות ולשחק מהר. תמיד יותר קל כשאנחנו כובשים ראשונים, במשחק האחרון הבקענו שני שערים מהירים ולכן הרגשנו גם יותר טוב בחלק האחורי".