פרי גיים
אחרי הניצחון 0:1 בגביע המדינה, מכבי תל אביב חזרה לאיצטדיון המושבה למשחק נוסף מול מכבי פ"ת, הפעם במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל. עדיין ללא המאמן החדש ליטו וידיגאל, שצפה במשחק מהיציע יחד עם הבעלים מיץ' גולדהאר, הצהובים עלו בהרכב התקפי שכלל את רובן מיקאל, דור מיכה, ברק יצחקי, טל בן חיים ווידאר קיארטנסון. מהעבר השני קובי רפואה, שערב המשחק קבוצתו דורגה במקום השלישי, החזיר להרכב את דור אלו, גידי קניוק ולירוי צעירי שנעדרו מהמפגש מול מכבי ברבע גמר הגביע.

מחזור 22- תקציר הניצחון על מכבי פ"ת

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה די שקולה כאשר ב-20 הדקות הראשונות שתי הקבוצות בעיקר הניעו את הכדור במרכז המגרש והתקשו לחדור לרחבה. בדקה ה-23 פ"ת כמעט כבשה אחרי שהגבהה של קאניוק מצאה את מלמד פנוי לבעיטה מהאוויר ברחבה, אך אינסטינקט נהדר של ראיקוביץ' מנע שער. 6 דקות לפני המחצית המלאבסים שוב איימו על המסגרת כאשר מגבו מסר למלמד שהמשיך בנגיעה אך הכדור שלו חמק החוצה. עד להפסקה המשחק נעצר מספר פעמים בשל עבירות שעצרו את השטף בדרך לסיום מאופס של המחצית הראשונה במושבה.

מחצית שנייה
החצי השני נפתח תחת גשם כבד. בדקה ה-49 המארחת ייצרה התקפה מתפרצת מהירה בסיומה מגבו ירה כדור חזק שפיספס את המסגרת במעט. דקה ה-57 מכבי סוף סוף קיבלה שער חשוב. מיכה החל במהחלך מסר ליצחקי שהשתחרר נהדר על סף הרחבה ומ-17 מטרים בעט שטוח לפינה הקרובה של עמוס. 0:1 למכבי.

הצהובים המשיכו לתקוף ובדקה ה-64 דסה הכניס כדור למיכה, הקשר בעט מזווית קשה אך עמוס קלט. מספר שניות לאחר מכן בן חיים שלח את קיארטנסון לעומק, רק שעמוס יצא מהר משערו והצליח לבלום את האיסלנדי. שחקני פ"ת ניסו לחזור למשחק ובדקה ה-71 קיבלו הזדמנות טובה כשאלו הגביה למלמד, הנגיחה שלו לא פגשה את המסגרת. קרויף החל לרענן את השורות עם חילופים ודקה לאחר מכן אליאל פרץ נכנס במקום כובש השער יצחקי. בדקה ה-81 מרסלו נכנס במקומו של רובן מיקאל. קרויף ביצע את החילוף השלישי שלו כאשר מיכה פינה מקום לאוסקר סקאריונה בדקה ה-85. בתוך תוספת הזמן בן חיים נשלח על ידי טיבי בכדור עומק נהדר אבל מצא רק את העמוד.