מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) את המומנטום הנהדר שלה. החבורה בצהוב הגיעה בפעם השנייה ברציפות למשחק חוץ מול מכבי פ"ת, הפעם במסגרת הליגה, ובפעם השנייה ברציפות יצאה מאיצטדיון המושבה עם 0:1 קטן-גדול. שער נהדר של ברק יצחקי בדקה ה-57 הכריע את ההתמודדות והחזיר את הפער מפסגת ליגת העל ל-5 נקודות.

ג'ורדי קרויף, שערך את משחקו האחרון כמאמן על הקווים אמר בסיום: "אני חושב שזה משחק שרצינו לנצח, אלה משחקים שאתה צריך להילחם ולנצח. היה לנו גם קצת מזל אבל עשינו מה שצריך לעשות. בסיום הגנו עם כל הכלים שלנו. ביום שבת אנחנו נשחק לפני ב"ש ואני מקווה שנוכל להפעיל עליהם קצת לחץ".

על היחס מהאוהדים שקראו בשמו:
"אני רוצה להודות לקהל על התמיכה המדהימה. הרגשתי את זה וגם השחקנים. האופי נמצא שם ואני שמח להשאיר את הקבוצה בעמדה טובה. כמובן שכעת אעזור למאמן החדש ואוודא שהמעבר עובד טוב. אני חושב שכולנו נרוויח מזה".

על העיתוי של מינוי המאמן:
"מאוד קל להגיד דברים בדיעבד. בכדורגל מה שקיים זה היום וזו ההחלטה שקיבלנו. מכבי צריכה מאמן במשרה מלאה וזה התפקיד. אני אעזור בכל פרט אפשרי כמו שעשיתי. אני חושב שכעת הקבוצה מלאת מוטיביציה וגם האוהדים, יש לנו הרבה דברים להילחם עליהם העונה וזה רגע טוב לעשות את הצעד הזה".

על ההגעה של מיץ' גולדהאר לישראל: 
"היתה לנו ארוחת ערב נהדרת ומאוד נהננו. לגבי החוזה שלי? יש לי חוזה די מוזר כי אין לו ממש תאריך. נמשיך כל עוד כולנו מרוצים. אולי לא ציפיתי שזה יהיה כזה ארוך אבל אני אוהב להיות כאן, יש הרבה אתגרים שמחכים לנו ואני ביחסים טובים מאוד עם הבעלים".