פרי גיים
אחרי תקופה נהדרת תחת ג'ורדי קרויף כמאמן זמני, מכבי תל אביב פתחה את עידן ליטו וידיגאל במשחק ביתי מול הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. הצהובים הגיעו ל-90 הדקות הראשונות של המאמן לאחר שגברו 0:1 על מכבי פתח תקווה במחזור הקודם וכאשר ערב המחזור הפער מהפסגה עמד על 5 נקודות.

במשחק הבכורה שלו על הקווים בחר וידיגאל לעלות הרכב דומה לזה שהוצב במושבה, כאשר דור מיכה, ברק יצחקי, טל בן חיים החלוץ ווידאר קיארטנסון מרכיבים את החלק הקדמי. שרן ייני תופקד כמגן שמאלי ואילו במרכז השדה שוב קיבל את הקרדיט רובן מיקאל. מהעבר השני, קרית שמונה הגיעה להתמודדות לאחר 4 הפסדים רצופים בכל המסגרות. מהסגל של המאמן תומר קשטן נעדר החלוץ המושעה מאוריסיו. אחמד עאבד ושלומי אזולאי החלוץ פתחו בחוד ובמרכז השדה הוצבו בין היתר שלומי אזולאי הקשר ואופיר קריאף.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם הנעת כדור מהירה ובדקה ה-4 חילופי מסירות בין מיכה ליצחקי הסתיימו עם כדור רוחב מסוכם של האחרון, שפיספס רגל מסיימת במעט. בדקה ה-13 טל בן חיים הגביה כדור קרן לראש של טיבי. הבלם נגח אבל לרוע מזלו הכדור פגע במשקוף והורחק. 6 דקות חלפו ודור מיכה הריץ את דסה שניסה לבעוט מזווית אלכסונית, ניצן קלט. בדקה ה-25 מכבי שוב סיכנה. הפעם מיכה קיבל בשמאל והגביה לרחבה, יצחקי המשיך עם בעיטת מספריים קדמית אבל ניצן הדף ומנע שער. בדקה ה-30 ק"ש איימה על השער אחרי שברוסו הגביה משמאל, מימוני נותר פנוי לגמרי ברחבה אבל מ-8 מטרים נגח לידיים של ראיקוביץ'. רגע לפני ההפסקה (45) מכבי השיגה יתרון. קיארטנסון השתלט על כדור כ-30 מטרים מהשער, דהר לרחבה, התגבר על שחקן הגנה אחד ומול ניצן הקפיץ באלגנטיות לרשת.

מחצית שנייה
פתיחת המחצית השנייה היתה שקולה כאשר בדקה ה-57 ק"ש כמעט השוותה, כאשר הגבהה של ביטון הגיעה למימוני, שנגח סנטימטרים מהעמוד. מהלכים טובים של ברק יצחקי העירו את מכבי בדקות הבאות ובדקה ה-66 הגיע השער השני. מיכה הכניס  מסירת עומק גאונית לדסה, המגן פירגן לקיארטנסון עם מסירת רוחב ומול שער חשוף האיסלנדי שלח בקלות לרשת. בדקה ה-70 ק"ש הגיעה להזדמנות לאחר שאזולאי השתחרר ברחבה ובעט לידיים של ראיקוביץ'. דסה וקיארטנסון לא הסתפקו בשני שערים ובדקה ה-83 סידרו למכבי את השלישי. שוב המגן פרץ מימין, העביר רוחב לקיארטנסון והחלוץ גלש והקדים את השוער בדרך להשלמת שלושער. בתוספת הזמן טל בן חיים חדר לרחבה וניסה להקפיץ מעל השוער אבל הכדור שלו הלך מחוץ למסגרת.