קפטן מכבי תל אביב שרן ייני והחלוץ וידאר קיארטנסון לקחו היום (חמישי) פסק זמן קצר מההכנות לקראת המשחק מול קרית שמונה בשבת והשתתפו באירוע בחנות הרשמית של המועדון בסינמה סיטי ראשון לציון. השניים נפגשו עם מאות מהאוהדים שהגיעו, הצטלמו עימם וחתמו על חולצות רשמיות של מכבי.

מי שגנבה את ההצגה היתה חולצה מיוחדת של קיארטנסון עם הדפס של החלוץ מבצע את תנועת החגיגה שלו. החולצה זכתה לפופולריות רבה בקרב האוהדים, שרכשו פריטים רבים. 

קיארטנסון סיפר על החגיגה מאחורי החולצה ואמר: "חברים שלי נתנו לי את הרעיון לחגוג ככה, הם אמרו שכדאי שאעשה את זה. כשאתה מבקיע האדרנלין משתולל אז לפעמים קשה לחשוב. אני חושב שהחולצה ממש נחמדה".

על המאמן החדש ליטו וידיגאל סיפר: "הוא הגיע מפורטוגל. הוא עשה שם דברים נהדרים. הקבוצה שלו הצליחה ואני מקווה שזה יקרה גם כאן. אנחנו בכושר טוב לאחרונה וצריכים להמשיך ככה ואפילו להשתפר".

גם ייני נשאל על החולצה החדשה של וידאר ועל כך שאולי הוא צריך למצוא תנועת חגיגה משלו וענה: ״קודם כל צריך להבקיע את מספר השערים שוידאר הבקיע. חוץ מזה, אין לי חגיגה אם אני מבקיע אז אולי צריך לחשוב על משהו״. 

על החזרה לקבוצה:
״מאוד נוח לחזור למקום שאתה מכיר ובטח כמו מכבי תל אביב. אני מאוד נהנה פה, כיף שחזרתי ואני חושב שקיבלתי החלטה טובה".

על המאמן החדש ליטו וידיגאל:

״הוא לא הספיק לאמן אותנו הרבה אבל רואים שהוא מאמן עם המון תשוקה למשחק. וידיגאל רוצה שנהיה אנרגטיים, שננצח ונלך על כל הקופה ואני אוהב את זה״.

לקראת קרית שמונה:
״זה משחק קשה מאוד, תמיד אנחנו מתקשים נגדם. צריך להתכונן טוב למשחק כי ק"ש היא קבוצה שיוצאת טוב מאוד למתפרצות, יש לה התקפה טובה ומהירה אז אנחנו צריכים להגיע מוכנים״.

על התחרות בקישור:
״אני חושב שיש לנו תחרות בכל התפקידים ולא רק בקישור וזה יעשה טוב לסגל. לגבי? איפה שישימו אותי אתם כבר יודעים שאני אשמח, אני רק רוצה לשחק כמה שיותר ולעזור לקבוצה״.