אחרי שמונה למאמנה החדש של מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל הוצג היום (ג') באופן רשמי. במסיבת עיתונאים חגיגית יחד עם המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף. המאמן, שהגיע מפורטוגל, דיבר על האתגרים הצפויים לו עם קבלת תפקידו החדש.

על מה שיודע על הכדורגל הישראלי ועל מכבי:

"ניסיתי לראות כמה משחקים של מכבי. אני פה כדי לעבוד קשה כדי לנצח את המשחק הבא. אני תמיד חושב רק על המשחק הבא. אם נחשוב ככה יהיה רק טוב".

על ההחלטה לעזוב את פורטוגל ולעבור לישראל: 

"מכבי זה מועדון גדול בישראל ולכן הגעתי לכאן. אמש (ב) הייתי במשחק נגד מכבי פ"ת וראיתי את הקבוצה שניצחה משחק קשה מאוד. ראיתי את הקהל שהיה פנטסטי וזו עוד סיבה להגעתי לפה".

על התוכניות שלו לקבוצה:

"הגעתי כדי לשפר את הקבוצה. אנחנו במקום טוב כרגע, חמש נקודות בלבד מהקבוצה במקום הראשון. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לשפר. אני פה כדי לשפר ולהביא את המנטליות שלי אבל לא כדי לשנות את הקבוצה. אני אביא את מה שאוכל להביא כדי שהקבוצה תהייה טובה יותר".

על הפילוסופית משחק:

"אני צריך להכיר יותר את השחקנים ואת היכולת שלהם. כרגע נהיה עסוקים להתעסק במשחק הבא ואם זה יעבוד ככה אז אולי נראה קבוצה שמנצחת. כל שחקן פה הוא חשוב ואנחנו עובדים כקבוצה ונלחמים כקבוצה".

על הצוות המקצועי שיעבוד איתו:

"למכבי יש צוות מקצועי מאוד מקצועי ואני אביא את העוזר שלי, אנחנו ביחד נעבוד כדי לעבוד כקבוצה ואני מקווה שבצורה הזו נצליח להתקדם".

האם יצא לו לדבר עם פאולו סוזה:

"דיברתי עם סוזה. אנחנו חברים והוא עשה פה עבודה טובה מאוד. כולנו יודעים שהוא מאוד עסוק בימים האלה. דיברנו גם על זה".