מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון הקרוב את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגת העל. לקראת ההתמודדות הבלם טל בן חיים דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס לשלל הנושאים של הפרק.

על כך שלא זומן לנבחרת:
"אני אסכם את העניין הזה בקצרה. אם שואלים אם אני רוצה להיות בנבחרת התשובה היא כן. אם אני צריך להיות בנבחרת התשובה היא גם כן. מעבר לזה אין לי מה להרחיב וצריך להפנות את השאלות למאמן, הוא מקבל את ההחלטות שלו". 

על היכולת שלו במכבי:
"סיכומים עושים בסוף, אני יכול להגיד שבמשחקים האחרונים אנחנו מציגים יכולת טובה השתפרנו בהרבה אספקטיםם של המשחק, יוצרים הרבה מצבים. אנחנו רק רוצים להמשיך, לנצח את המשחק הבא, מבחינתנו זה הכי חשוב".

על השיפור במשחק ההגנה:
"במשחקים האחרונים יש שיפור. אנחנו עובדים טוב באימונים. כל השחקנים, בלי יוצא מהכלל, תורמים למשחק ההגנה. ברגע שמתרגלים הכל באימונים במשחק זה נראה יותר טוב"

על המשחק הקודם מול הפועל חיפה:
"הובלנו 0:2 וכנראה שהורדנו רגל מהגז. זו קבוצה מצויינת וצפוי משחק קשה מאוד. אנחנו נגיע בשיא המוכנות, אנחנו מתחילים להתגבש מחדש בשבועות האחרונים".

על היחסים עם המאמן וידיגאל:
"אין סודות בכדורגל. אני חושב שמי שעובד קשה גם מקבל תוצאות. אנחנו עובדים קשה מאוד, יושבים מול הוידאו כמה זמן שצריך. אני חושב שברגע ששחקנים מקבלים ביקורת כביקורת בונה ועובדים קשה זה שילוב טוב מאוד. יש לנו צוות שיודע מה הוא עושה, ככה שעושים עבודה טובה מאוד ואנחנו מגיעים למשחקים באנרגיות טובות. ברגע שהשחקנים מספיק אינטילגנטים להבין מה המאמן רוצה זה שילוב טוב".

על "הפחד" מצבירת כרטיסים צהובים קריטיים:
"בתור שחקן אני עולה למשחק ולא חשוב אם יש לי צהוב. אני עולה לעשות את המקסימום ומשחק את המשחק הרגיל שלי. המאמן הבהיר שהוא ישחק עם השחקנים שהכי מתאימים למשחק הזה והוא לא מסתכל מעבר למשחק הבא. אנחנו מתרכזים רק במשחק הזה".

על סיום החוזה:
"זה נכון שאני רוצה להיות חלק ממכבי כל עוד אני שחקן פעיל. חזרתי למועדון שגדלתי בו, חזרתי במטרה לזכות בתארים ולתרום כמה שאני יכול בכל התחומים. כרגע אני מתרכז רק במה שאני טוב בו, בלשחק כדורגל. אני לא חושב יותר מדי קדימה אל סוף העונה. אני עולה למגרש בראש נקי ומה שצריך להיות יהיה. כמובן שאני רוצה להמשיך את ההתקשרות ואני מאמין שגם במועדון חושבים על זה".

על המפגש מול עדן בן בסט:
"עדיין לא דיברנו, אבל גם כשאני משחק נגד הבן שלי אני לא נותן לו לעבור אותי ולנצח אותי. זה לא משנה מול מי אני משחק".