מכבי ת"א השלימה הערב (רביעי) את המשימה. הצהובים פגשו את מכבי פ"ת שוב וגברו עליה 1:2 במשחק הגומלין של רבע גמר גביע המדינה בדרך ל-1:3 בסיכום שני המשחקים. בסיום סיכם המאמן ליטו וידיגאל את ההופעה של הקבוצה שלו.

על ההופעה של הקבוצה
"דיברנו לפני המשחק. היה חשוב לנו כדי להגיע לשלב הבא וזה מה שהכי חשוב. שיחקנו טוב לפרקים, זה היה משחק של להיות או לחדול ולפעמים יש קשיים אבל השחקנים עמדו טוב, היו לנו מצבים והתמודדנו עם הסיטואציה גם מבחינה מנטאלית. הם מכירים טוב את הקבוצה שלנו. שיחקנו לפני 3 ימים וזה לא קל לשחק 3 משחקים בשבוע.

על המחצית השניה, בה הצטיין ראיקוביץ'
"זה הכדורגל. היריבה הבקיעה אבל הכי חשוב שלא איבדנו את הריכוז. זה משחק קשה מול יריבה שמדורגת גבוה בליגה, עם שחקנים טובים ומאמן טוב ומה ששחשוב היה לעלות לחצי הגמר. אהבתי את הצורה בה השחקנים שיחקו, יש להם הרבה ניסיון". 

על הכושר של קיארטנסון:
"אנחנו משחקים נהדר כקבוצה ואני אוהב את זה שאנחנו נלחמים ביחד והיחסים בקבוצה טובים. אם הקבוצה משחקת טוב יש שחקנים שזה מרים אותם ואז שחקנים כמו קיארטנסון מצטיינים. אני פה רק 3 משחקים, אני מרוצה מהשחקנים ומהתמיכה של הקהל. כשאנחנו מעט מורידים הילוך הם דוחפים אותנו, אנחנו צריכים אותם ובמספרים גדולים".

על העבודה עם ג'ורדי קרויף:
"אנחנו קבוצה, אנחנו רוצים להשתפר וכל אחד כאן חשוב. אני אומר לכולם, השחקנים הצוות הרפואי, המנהלה, כולם חשובים וזו דרך החשיבה שלי. אנחנו צריכים לעבוד כולם ביחד ואם כל אחד יתן את המיטב נשיג עוד ניצחונות. כשאתה יודע מה התפקיד שלך ומאמין במה שאתה עושה אין לך בעיות". 

על ההשתלבות של ראמון ומרסלו:
"יש לנו הרבה שחקנים, הם שחקנים טובים אבל הם הגיעו רק לאחרונה. הם צעירים, יש להם איכות ונצטרך לחכות ולעזור להם למצוא את הרגע המתאים לתת להם לשחק".

על ההופעה של ראיקוביץ':
"כל השחקנים חשובים. 4 שחקני ההגנה עשו עבודה טובה, ראיקוביץ' היה נהדר. בניון משחק כמו ילד צעיר, מה שהוא עושה גם מדהים בעיני. הוא נראה כמו בן 18. הכי חשוב לקחת את המיטב מכל השחקנים".