פרי גיים
מכבי ת"א התייצבה הערב (רביעי) באיצטדיון לנתניה למשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה. עם יתרון של 0:1 מהמפגש הראשון במושבה, הצהובים אירחו את מכבי פתח תקווה ובמטרה להשלים את המשימה בדרך למעמד חצי הגמר. המאמן ליטו וידיגאל בחר לבצע רוטציה בהרכב הפותח שלו, שכלל את אליאל פרץ, יוסי בניון ואוסקר סקאריונה. וידאר קיארטנסון הוצב בחלק הקדמי ואילו העורף המשיך לכלול את הרביעיה מהשבועות האחרונים: דסה, בן חיים הבלם, טיבי וייני. מהעבר השני גם אצל האורחים היו מעט שינויים, כאשר המאמן קובי רפואה פתח בהרכב עם חגי גולדנברג ודובב גבאי.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה די שקולה והתנהל בעיקר במרכז השדה. בדקה ה-7 מכבי איימה לראשונה על השער אחרי שכדור רוחב של מיכה הורחק הישר אל אלברמן, שירה מ-20 מטרים מעל השער. בדקה ה-16 פ"ת הגיעה למצב ראשון אבל הפעם מלמד בעט גבוה. בדקה ה-35 מכבי קיבלה הזדמנות טובה אחרי שקרן של סקאריונה לא הורחקה על ידי ההגנה. הכדור הגיע לטיבי שניסה לבעוט במהירות אבל שחקן אורח שם את הגוף ומנע שער לזכות מכבי. בדקה ה-40 גם פ"ת הגיעה להזדמנות מצויינת אחרי שגבאי נותר חופשי ברחבה לאחר כדור קרן ובעט מ-8 מטרים, ראיקוביץ' הגיב טוב והדף.

מחצית שניה
מכבי החלה את המחצית השניה טוב ובדקה ה-47 כמעט עלתה ליתרון אחרי שמסירה של סקאריונה מצאה את אליאל פרץ שממצב קורץ בעט החוצה. 3 דקות עברו והשער כבר הגיע. הפעם מיכה החל במהלך והעביר למרכז, בעיטה של סקאריונה נבלמה אבל קיארטנסון הגיב מהר וירה לרשת מ-7 מטרים. פ"ת לא הרימה ידיים ובדקה ה-54 חזרה למשחק. דור אלו הגביה מימין, מלמד התרומם לנגיחה ושלח את הכדור לפינה הרחוקה ופנימה.

פ"ת המשיכה ללחוץ בדקות הבאות אבל פגשה יכולת טובה של ראיקוביץ'. בדקה ה-66 מלמד נותר חופשי לגמרי אחרי הרחקה לא טובה של ההגה אבל השוער הדף את הבעיטה שלו. 3 דקות לאחר מכן דנינו נגח ממצב קורץ, אך השוער הסרבי הגיב עם הדיפה נהדרת נוספת. וידיגאל רענן את המשחק עם חילופים כאשר מיקאל ובן חיים החלוץ נכנסו. בדקה ה-77 סקאריונה השתחרר יפה בתוך הרחבה ובעט מזווית די קשה, צחי גיגי היה במקום והדף. בדקה ה-82 פירס ספג צהוב שני לאחר עבירה על קיארטנסון והשאיר את מכבי פ"ת בעשרה שחקנים לדקות שנותרו. מכבי ניצלה את העורף הדליל של פ"ת ובדקה ה-90 השיגה את שער הניצחון. קוויאר הכשיל את קיארטנסון ברחבה והצהובים קיבלו פנדל. סקאריונה לא התבלבל ושלח בקלות לרשת.