קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, עמד הערב יחד עם קבוצתו פעם נוספת במבחן סגירת הפער בצמרת מהמוליכה הפועל ב"ש, אחרי הניצחון 0:1 על הפועל חיפה רגע לפני היציאה למשחקי הפלייאוף. בסיום המשחק אמר ייני: "הכי חשוב בסופו של דבר זה לנצח. אנחנו פה בסופו של דבר לקחת את הנקודות. היו משחקים ששיחקנו טוב ובסופו של דבר הפסדנו אז מה זה שווה. שכולם יבקרו אותנו לפי הנקודות ופחות על פי היכולת".

קפטן הצהובים התייחס בסיום הניצחון על הפועל חיפה על המאבק עם ב"ש על תואר האליפות: "קבוצה שתדע לא לאבד נקודות בפלייאוף תזכה באליפות". על היכולת שלו ושל חבריו במשחק: "נישן טוב עם העובדה שיש לנו שלוש נקודת"

על יחסי הכוחות במאבק עם ב"ש על האליפות:

"מדובר בשתי קבוצות טובות והקבוצה שלא תאבד נקודות תיקח את זה. אנחנו חייבים לבוא מנטלית מוכנים לכל משחק. אין לנו את הפרבילגיה לאבד נקודות. מבחינתנו כל תאקל הוא חשוב עכשיו. אנחנו מודעים לזה ועובדים בשביל זה".

על היכולת של הקבוצה בהקפה במשחק:

"אנחנו מתמודדים עם הנתון הזה טוב כי ניצחנו ויש לנו את שלוש הנקודות. ברור שאנחנו רוצים להיות יותר דומיננטים ולא היינו דומיננטים במחצית השנייה. אבל היינו גברים והיה לנו את האופי לשמור את הוצאה ועל הכדורים הארוכים שהפועל חיפה בעטה למעלה. ידענו לשמור על עוד משחק בשער נקי וזה מאוד חשוב לנו גם".