פרי גיים
אחרי העלייה לגמר גביע המדינה, מכבי תל אביב חזרה לאיצטדיון בנתניה ואירחה את מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל. המאמן ליטו וידיגאל בחר להחזיר להרכב הפותח שלו את גל אלברמן, שהוצב  מרכז השדה לצידם של אייל גולסה ויוסי בניון. אל החלק הקדמי של הצהובים חזר וידאר קיארטנסון על חשבונו של ארון שוינפלד ובהיעדרו של ברק יצחקי, דור מיכה הוסט לעמדה קדמית יותר בכנף ימין. מהעבר השני חיפה הגיעה להתמודדות לאחר ניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים במחזור הקודם. ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד המשיכו לקבל קרדיט בהתקפה ואילו מארק ואליינטה פתח במרכז ההגנה של הירוקים.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם שליטה של מכבי שבילתה בחלק המגרש של היריבה. בדקה ה-13 גם הגיע מצב טוב אחרי מהלך נהדר של אלברמן שהשאיר לקיראטנסון, אבל הבעיטה של החלוץ היתה גבוהה מדי. בדקה ה-19 מכבי ייצרה עוד התקפה טובה. בעיטה ראשונה של בן חיים נהדפה, לאחר מכן בניון הרים לקיארטנסון שנגח מעל מהשער.

הלחץ הכבד של הצהובים נמשך גם בדקות הבאות ובדקה ה-28 הגיע שער יתרון מוצדק. מכבי חטפה כדור במרכז המגרש, גולסה נשלח אל צד ימין ויישר רוחב שהגיע לבן חיים, שעבר את השוער ושלח פנימה. 3 דקות לאחר מכן גולסה כבר כמעט כבש אחרי חילופי מסירות נהדרים בסיומם בעט מ-8 מטרים אבל גלזר הצליח להציל שער. מכבי המשיכה להכתיב את הקצב ובדקה ה-38 גם מצאה את הרשת פעם נוספת. הפעם בן חיים היה בתפקיד המבשל עם פריצה מסחררת משמאל, שהשאירה את איולפסון מאחור וכדור הישר למיכה שלבד מול השוער גילגל פנימה.

מחצית שנייה
חיפה ניסתה לצאת מעט קדימה בפתיחת החצי השני ולוזון הכניס למגרש את עטר ולביא. בדקה ה-52 דווקא מכבי המשיכה לייצר מצבים, מסירה של גולסה הגיעה לאלברמן שירה מעל המסגרת של גלזר. בדקות הבאות חיפה החזיקה קצת יותר בכדור בחלק המגרש של מכבי, אך בדקה ה-68 מיקאל המחליף קיבל הזדמנות טובה לכבוש את השלישי. בניון הכניס כדור גדול לדסה, שהעביר למרכז אך הפורטוגלי בעט גבוה ממצב נוח. 4 דקות לאחר מכן מכבי כבר מצאה את הרשת. דסה ומיכה החליפו מסירות באגף ימין, הבעיטה של הקשר נבלמה, אבל בן חיים הגיע לריבאונד והפציץ לרשת העליונה ופנימה. בדקה ה-86 ראמון עלה להופעת הבכורה שלו לאחר שהחליף את איגור פיליפנקה. 0:3 מרשים למכבי ת"א בסיום.