מכבי תל אביב הציגה הערב (ראשון) משחק כדורגל נהדר כאשר גברה 0:3 על מכבי חיפה במשחק המרכזי של המחזור ה-29 של ליגת העל. בסיום המאמן ליטו וידיגאל התייחס להופעה של הצהובים.

"השחקנים ראויים לניצחון כזה. היו לנו הזדמנויות להבקיע אפילו עוד שערים", אמר וידיגאל, "אני חושב ששיחקנו טוב וזה הכי חשוב לשחקנים ולאוהדים. הם דחפו אותנו כל הזמן. אנחנו לא מרימים ידיים אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לעשות משהו בליגה, זו הדרך שאני מכיר. אני צריך לדאוג שכל מי שעובד איתי יאמין גם, ונראה מה יהיה הבהמשך". 

זה היה המשחק הכי טוב שלך במכבי?
"אני לא יודע אם זה היה המשחק הכי טוב שלנו. שיחקנו טוב אבל אנחנו יכולים להשתפר עוד. אנחנו גודלים ככל שהזמן עובר, אנחנו משחקים טוב יותר ויש לנו עוד הרבה לאן לגדול. הכי חשוב שלא נוותר ונגיע לכל אימון כדי להשתפר. העתיד הוא מחר, עוד שנה ועד חמש שנים עבור חלק מהשחקנים. זו הדרך לעבוד".

המאמן גם נשאל מה הוא כותב בפנקס שלו במהלך המשחקים וענה: "אני עושה את העבודה שלי ורושם דברים שאני רואה. אנחנו צריכים להשתפר, לפעמים אני כותב דברים להגיד לשחקנים במחצית כדי לשפר מה שצריך במשחק שלנו".

על הפער מב"ש:
"זה לא איכפת לי. אני לא חושב על זה אלא על הקבוצה שלי והשחקנים שלי. אני מנסה להיות טוב יותר בעתיד ואנחנו צריכים להילחם כדי לנצח בכל המשחקים שיש לנו, זה מה שאני חושב וזה מה שאני צריך לגרום לשחקנים שלי לחשוב".