מכבי תל אביב רשמה הערב (א) ניצחון ראשון העונה על מכבי חיפה 0:3 ושמרו על פער של 6 נקודות בצמרת מהפועל ב"ש שניצחה את מכבי פ"ת. כובש הצמד במשחק, טל בן חיים, אמר בסיום:

"אני שמח שניצחנו את מכבי חיפה כי לא הצלחנו לנצח אותם עדיין. אני לא רוצה לשים דגש מיוחד על עצמי ואני אומר שאני מאוד גאה במשחק שלנו כקבוצה. אני חושב שדור מיכה עשה היום משחק מעולה וכמוכו כל השחקנים ואני רוצה לפרגן להם". 

על היכולת האישית:

"אני יכול לומר שלכל משחק אני עולה רעב לכבוש באותה רמה. כשהכדור נכנס תמיד תבוא השאלה מה היה שונה היום. לא היה שום דבר מיוחד היום אלא העובדה שהצלחתי לכבוש ולבשל. במשחקים כאלה תמיד יאמרו שאני הכי מפוקס ומרוכז בעולם. כבר אמרתי בעבר שכל כולי נתון להצלחת הקבוצה. אני מאוד נהנה במועדון הזה. הוא נתן לי הכל ומן הראוי שאדע להחזיר לו".

על הפער מהפועל ב"ש שניצחה ונשאר 6 נקודות:

"אנחנו מחובתנו להאמין ולנצח כל משחק עד המחזור האחרון, בין אם נצליח לזכות באליפות ובין עם לא. התאכזבנו מאוד שלא הצלחנו לנצח או לסיים בתיקו נגד הפועל ב"ש. ברגע שנגמר המשחק הזה התנתקנו מכל מה שמסביב והתרכזנו בחצי גמר. אני שמח שניצחנו אותו וידענו לנצח גם הערב. אנחנו נמשיך ככה עד המחזור האחרון של הליגה וגם עד הגמר גביע ונעשה הכל בשביל מה שמשלמים לנו כסף פה. מקווה מאוד שמכבי תסיים עם תואר ואולי עם שניים".