מכבי תל אביב ניצחה אמש 0:3 את מכבי חיפה ומי שפתח פעם נוספת בהרכב של הצהובים הוא יוסי בניון, שפגש את האקסית שוב. בסיום המשחק נשאל הקשר הוותיק על התחושות וסיפר: "כל משחק חשוב לנו לנצח, רצינו להישאר בתמונה ועשינו את העבודה. מבחינתי זה לא משנה אם לשחק נגד חיפה או קבוצה אחרת. אני רוצה לנצח. אמרתי תמיד שהיתה לי היסטוריה יפה וארוכה במכבי חיפה, יש לי הרבה הערכה, אבל היום אני במכבי ת"א ורוצה לעשות הכי טוב בשביל המועדון שלי".

על ההשקעה במשחק:
"אני תמיד מנסה לעשות את המקסימום. במשחקים האחרונים אני גם משחק באמצע בעמדה שאתה חייב לעשות עבודה ולעשות הגנה וזה מה שאני מנסה לעשות". 

על סגנון המשחק שלו שכולל פחות דריבלים:
"אמרו לי את זה כבר לפני כמה שנים. בשנים האחרונות חוץ ממסי מי עובר שלושה-ארבעה שחקנים ונותן גול? בשנים האחרונות הכדורגל השתנה, הכדורגל הטוב זה הכדורגל הפשוט, לשחק כמה שיותר מהר בפחות נגיעות וזה מה שאני מנסה לעשות. הכדורגל שונה לעומת מה שהיה פעם וההבנה משתנה. אתה מתבגר, מבין יותר כדורגל. פעם היה מקום למהלכים האלה אבל היום המשחק הרבה יותר רץ. אני תמיד מצפה מעצמי להיות טוב ולעזור לקבוצה. אני מנסה לנצל את הניסיון שלי".

התחרות על ההרכב:
"אני ברוטציה, יש פה סגל עמוק. כולם רוצים לשחק אבל מבינים שיש המון שחקנים טובים וסגל גדול. פחות משנה מי ישחק אלא לנצח את המשחקים עד סיום העונה". 

על עתידו:
"אני לא מחכה לטלפון מאף אחד. מה שמעניין זה המשחק הבא נגד מכבי פ"ת. אני רוצה להנות כל עוד אני מרגיש טוב פיזית. אני רוצה להמשיך לשחק ולהנות. נגיע לסוף שנה וכל אחד יקבל את ההחלטה שלו. אני מאמין שבסוף כולם יהיו מרוצים".

האמנת שתהנה ככה במכבי?
"האמנתי שאני בא להנות. ראיתי מהרגע הראשון שזה מועדון שמתנהל בצורה הכי טובה והכי קרוב לאירופה ולמקומות שהייתי. לא ידעתי עד כמה אהיה שותף למשחקים, אבל כמובן שכשאתה שותף אתה נהנה יותר. אני מרגיש שאני שותף ונהנה מכל רגע על המגרש. זה מה שאני רוצה להמשיך לעשות. החיבור עם המאמן מצויין. אנחנו מנסים להבין כמה שיותר מה הוא רוצה, ללמוד את הדרך שלו. לא לאט זה משתפר ואני מקווה שזה ימשיך ככה".