חודש אפריל יצא לדרך אתמול במשחק בטוטו טרנר נגד הפועל ב"ש שפתח שבוע שיכלול עוד מפגש חצי גמר גביע המדינה ומשחק נגד מכבי חיפה. ועוד לא הגענו לחג. אז יאללה, תפתחו את היומנים ותתחילו לרשום:

5 באפריל, 20:30, חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב, סמי עופר (LIVE מהמגרש)

במקביל למאבקי הצמרת בליגה מכבי תמשיך את המסע המולא שהחלה בגביע המדינה במטרה לסיים את העונה באצטדיון טדי בגמר. כדי להגיע לשם הצהובים של ליטו וידיגאל ייצאו למשחק חצי הגמר הקשה נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. בפעם האחרונה שמכבי פגשה את בית"ר בחצי הגמר זה קרה בעונת 1996/97. אז זה נגמר בניצחון צהוב. איך זה יגמר הפעם? 

9 באפריל, 21:00, מחזור 29: מכבי תל אביב – מכבי חיפה, אצטדיון נתניה (LIVE מהמגרש)

רגע לפני שנתפנה לערוך את סדר פסח נקווה לעשות את זה עם חיוך על הפנים, כשנארח את מכבי חיפה בבבית. בשני המפגשים האחרונים מכבי לא הצליחה לנצח (0:2 ו-2:2) והפעם, בייחוד כדי לשמור על המאבק בצמרת, שחקניו של וידיגאל יהיו חייבים לנצח.

15 באפריל, 20:30, מחזור 30: מכבי תל אביב – מכבי פתח תקווה, אצטדיון נתניה (LIVE מהמגרש)

זה יהיה המפגש החמישי של הצהובים נגד הקבוצה של קובי רפואה. כשהמאזן כרגע עומד על 3 ניצחונות ותיקו אחד. האם מכבי תשמור על המאזן החיובי?

22 באפריל, 21:00, מחזור 31, בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב, אצטדיון טדי

המשחק שינעל את הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון מזמן מפגש חוץ קשה של מכבי נגד בית"ר ירושלים. אחרי שבתחילת החודש השתיים ייפגשו בחצי גמר הגביע כעת הן ייפגשו במאבק צמרת בליגה. רק נזכיר, עם או בלי קשר לגביע, בית"ר ירושלים רוצה להשיג את הכרטיס לאירופה גם דרך אחת משלושת המקומות הראשונים.

25 באפריל, 19:45, מחזור 32: בני סכנין – מכבי תל אביב, אצטדיון דוחא

כן, זו לא טעות. מדובר במחזור אמצע השבוע בו תפגשנה שתי הקבוצות בפעם הרביעית. מכבי כרגע עם מאזן מושלם נגד הקבוצה של יוסי אבוקסי. המשחקים באצטדיון בדוחא ידועים כמשחקים קשים. בעונה שעברה זה נגמר בשיוויון ואיבוד נקודות קריטי במאבק האליפות. השנה הצהובים יקוו לחזור עם מלוא הנקודות.

29 באפריל (מועד סופי טרם נקבע), מחזור 33: מכבי תל אביב – הפועל באר שבע, אצטדיון נתניה (LIVE מהמגרש)

חודש אפריל יסתיים במשחק הצמרת האחרון נגד הפועל ב"ש. מכבי תקווה שפער 6 הנקודות יצטמצם. במידה ולא הצהובים של ליטו יעשו הכל כדי לנצח את המשחק וצמצם בהזדמנות האחרונה שיש לשחקנים בבית מול המוליכה.

רגע, זה לא הסוף

ב-12 באפריל, חול המועד פסח, זה הזמן שלכם להירשם ליום הקהילה בקרית שלום שיהפוך להפנינג ענק ויסתיים במפגש עם שחקנים הקבוצה (ההרשמה תפתח בהמשך השבוע). משחק 'מצא את המטמון' שיזכה אתכם בזוג כרטיסים למשחקים הגדולים של הפלייאוף – אל תפספסו. ובכלליות כדאי שתעקבו אחר הרשתות החברתיות שלנו כדי להתעדכן בפעילויות נוספות והפתעות שמחכות לכם.