מכבי תל אביב נכנעה אמש (שבת) 1:0 להפועל ב"ש במאבק חשוב בצמרת ליגת העל. בעקבות ההפסד הפער של הצהובים מהפסגה צמח ל-6 נקודות ומי שנשאל על המצב אליו נקלעה כעת הקבוצה הוא גל אלברמן. למרות הסיטואציה הלא פשוטה מספר 6 מסרב להרים ידיים במאבק על האליפות.

"אני לא חושב שהסיפור נגמר", אמר אלברמן, "אין ספק שהוא הסתבך מבחינתנו אבל עד היום לא הרמנו ידיים גם במצבים שנראו יותר מסובכים מזה. ננתב את האנרגיה כדי לייצר רצף נצחונות במטרה לנסות הדביק את הפער הזה. מבחינתנו גם אם לא נצליח
בסופו של דבר צריך לעשות את המקסימום. אם זה אפשרי או לא נוכל לדעת בסוף הדרך. מצד אחד היה נראה שלא נדביק פער של 11 נקודות והיינו קרובים להדביק אותו. אנחנו לא ממהרים לוותר, נצטרך לעשות רצף ניצחונות כדי להגדיל את הסיכויים שלנו".

"קשה לשים את האצבע על מה עבד במשחק הקודם מולם ולא היום", הוסיף הקשר, "בואו נהיה כנים, המפגשים היו די שקולים ויכלו להיות מוכרעים לכאן או לכאן וכל תרחיש היה אפשרי. בפעם הקודמת הצלחנו, הפעם לא וחבל".

על רמת האגרסיביות במשחק אמר:" אני חושב שרוב המשחקים היו דומים מבחינת האמוציות. בשנתיים האחרונות כל הלוקחים חלק בדבר מבינים שיש משמעות גדולה למפגשים האלה וזו הסיבה אבל כל עוד שה ספורטיבי אין עם זה שום בעיה.

ביום רביעי תפגוש מכבי את בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה. "אנחנו לקראת משחק חשוב, יש לנו מספיק זמן להתכונן", הבהיר, "עוד קודם לכן ידענו שזה משחק משמעותי עבורנו ולשם הולכות האנרגיות שלנו, בלי קשר למה שהיה מול ב"ש. נצטרך להגיע בשיא המוכנות כי אחת המטרות שלנו זה לקחת את הגביע ואנחנו רוצים להעפיל לגמר".