מכבי תל אביב רשמה הערב את הפסד הבית הראשון בעשרת המשחקים האחרונים כשהפסידו להפועל באר שבע 2:1. בסיום המשחק סיכם יוסי בניון את סיום המאבק על תואר האליפות ואמר: "אולי רשמית זה נגמר היום אבל הפסדנו את האליפות עוד לפני במהלך העונה. צריך לברך את הפועל באר שבע על הזכייה בתואר".

על הקושי לראות את ב"ש חוגגת אליפות במשחק הביתי:

"ברור שזה לא נעים. לא רצינו שיחגגו פה. חבל. פתחנו טוב את המשחק והובלנו. יכולנו לעלות גם ליתרון 0:2 אבל במחצית השני אני חושב שהם שיחקו טוב יותר מאיתנו והגיעו ליותר מצבים. בכל מקרה אם לא היו זוכים באליפות הערב אז היו זוכים במשחק הבא. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לסיים את העונה כמה שיותר טוב. מה שחשוב מבחינתנו זה להתכונן לגמר הגביע"

על השינוי במגמה בליגה אמר:

"עובדתית הפועל ב"ש היא הקבוצה שזכתה בשנתיים האחרונות באליפות אז כמובן שהיא הפכה להיות הקבוצה הטובה בארץ. המאבק היה צמוד בעונה שעברה העונה קצת פחות. אני חושב שזה יותר מעניין לליגה שיהיו עוד קבוצות שיילחמו על התואר".

על האכזבה שהעונה מבחינתו יכולה להסתיים רק בתואר הגביע:

"אי אפשר לומר רק תואר אחד. הגביע זה תואר מיוחד וזה יהיה דבר גדול מבחינתי ומבחינת הקבוצה לזכות בתואר. יהיה קשה נגד בני יהודה ומי שחושב שזה נגמר אז הוא טועה. באתי לקבוצה במטרה לזכות בכל התארים אבל מבחינתי גם כשחתמתי פה הבהרתי שאני לא בא לרדוף אחר תארים אלא קודם כל ליהנות מהמשחק ולתרום את חלקי. מבחינה אישית התחלתי טוב את העונה והבקעתי מספר שערים חשובים באירופה. ברגע שג'ורדי הפך להיות מאמן וקיבלתי יותר דקות משחק אני חושב שהחזרתי די הרבה במשחקים שתרמתי לקבוצה. זה כיף להיות מעורב וסיימתי בצורה די טובה חבל שלא סיימתי בעוד תואר".