מכבי תל אביב איבדה אמש (שבת) באופן סופי את הסיכוי לזכות העונה בתואר האליפות. הצהובים נכנעו 2:1 להפועל ב"ש וכעת יתרכזו במשחקים שנותרו עד לסיום הפלייאוף ובעיקר בניסיון לזכות בגביע המדינה לפני תחילת ההכנות לעונה הבאה.

מי שהתייחס לתחושות הוא הקפטן שרן ייני שאמר לאחר המשחק: "מגיע לבאר שבע, הם עשו עונה יפה. לדעתי זה משהו שירים אותנו בשנים הקרובות, גם את מכבי מכבי חיפה, בית"ר ירושלים וכל הקבוצות שרוצות להתחרות על תארים. זה שהם לוקחים אליפות שנתיים ברציפות זה קשה לנו ולי זה גורם לעצבים שיתנו לי דרייב לעבוד בעתיד". 

על הפער מהפסגה
"אני חושב שאנחנו קבוצה שצריכה להיות יותר קרובה להפועל ב"ש, אני גאה בקבוצה שלי ורוצה שהיא תלך קדימה כמה שיותר. במחצית השניה היה להם איזשהו רעב, הגול נתן להם התלהבות. אני בטוח שאם תשאלו את ב"ש אז גם הם עבדו קשה פיזית וגם להם היה קשה במאבקים. יש להם שחקנים מצויינים, אנחנו מעריכים אחד את השני וכיף להתחרות. חבל שהפעם אנחנו בצד המפסיד".

הקפטן גם נשאל האם האמין שניתן לזכות בתואר כאשר חזר למכבי מהולנד וענה: "חשבתי שנזכה באליפות כשהגעתי. זה שהפסדנו להם בטרנר קצת הוריד את הסיכויים. עדיין האמנו אבל ברגע שעשינו תיקו עם בית"ר אז התחלנו להבין. ווינרים לא מסתכלים על סטטיסטיקה. ברגע שיש לך סיכוי אתה הולך על זה". 

על האכזבה של האוהדים
"האוהדים בוכים כי איכפת להם. יש גם שחקנים שעצבניים. מי שאיכפת לו, זה יוציא ממנו יותר. לכולם איכפת, יש כאלה שלוקחים את זה יותר קשה וחלק פחות קשה. לכל אחד יש צורת התמודדות שונה, מי שאיכפת לו יוציא מזה את המיטב. זה כואב, וזה כואב לא לקחת אליפות ולא להיות ראשון אבל זה יביא אותו לתת יותר בעונה הבאה ולעבוד על הדברים שצריך להשתפר בהם".

עלחשיבות הזכייה בגביע
"אנחנו לא חושבים בכל בצורה שלילית. יש לנו כמה משחקים שננסה להרים בהם את רמת הכיף והביטחון, להישאר בכושר, יש שחקנים שצריכים לקבל דקות של רעב כדי להביא את כולם לפייט על מקום בסגל. זה מה שאנחנו חושבים עליו. המחשבה על הפסד לא עוברת בכלל בראש. מאוד חשוב לנו להביא תארים. כדורגל זה עליות וירידות, יש איזשהם גלים שבאים והולכים ואני מקווה שאנחנו נעלה על הגל כמה שיותר מהר".