קבוצת נערים א׳ מכבי ת״א ׳עודד׳ פגשה אתמול את הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל לנערים א׳. הצהובים, שאירחו את הקבוצה מהדרום בקריית שלום, קיוו לקחת את שלוש הנקודות במטרה להתקרב לתואר האליפות אך המשחק הסתיים ב- 0:0.

המשחק נפתח בשליטה של התל אביבים כאשר ברבע שעה הראשונה של המשחק הגיעה הקבוצה למספר מצבים מצויינים אך לא השכילה לנצלם. המשך המשחק התנהל בשליטה מלאה של הקבוצה, דבר שלא תרם בסופו של דבר להכניע את הגנת היריבה.

מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון סיכם: ״ב״ש נאבקו על החיים שלהם, אפשר להבין את זה, הם נלחמים על הירידה״. בקבוצה ציינו שמדובר במשחק השני השבוע וייתכן גם שלעומס היה תפקיד בקושי.

אירוע חריג התרחש כאשר שופט המשחק נאלץ להסתדר ללא קוונים עקב שביתה של השופטים.

התוצאה המאופסת עדיין משאירה את הצהובים בראש הטבלה בפער של 7 נק׳ ממכבי חיפה שניצחה המחזור את הפועל רעננה. במקום השלישי נמצאת מכבי פ״ת (בהפרש של 9 נק׳) שהפסידה המחזור לבית״ר טוברוק. הקרב המשולש בין הקבוצות יגיע לסיומו בעוד 4 מחזורים כאשר לקבוצה מתל אביב מצפים משחקים נגד סכנין, הפועל פ״ת, הפועל ק״ש ובמחזור הסיום בני יהודה תל אביב במשחק חוץ. במחזור הקרוב במשחק החוץ נגד סכנין תוכל הקבוצה להבטיח את תואר האליפות במידה ותנצח ויריבותיה המרכזיות יפסידו.