הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון יגיע לסיומו הערב (21:00) כשמכבי תל אביב תצא למשחק חוץ בטדי נגד בית"ר ירושלים. הפער בצמרת ערב המחזור ה-31 נותר 6 נקודות בין הצהובים למוליכה מב"ש, ושבוע לפני המפגש בין השתיים מכבי תקווה לפחות לשמור על הפער ואולי לצמק אותו, כשבתווך מפגש באמצע שבוע נגד בני סכנין.

מה עוד מחכה לכם באתר?

צפו: תקציר הניצחון על בית"ר בגביע

מה בסגל?

בדומה לשבוע שעבר, גם השבת מכבי תל אביב תגיע למשחק בסגל שיחסר מספר שחקנים פצועים. אלי דסה הפצוע ימשיך להיעדר מהסגל, ויצטרף לרשימת הפצועים הכוללת את ברק יצחקי ואיתן טיבי. האחרון, אגב, שב לאימונים עם כדור וממשיך במאמצים לשוב למגרשים כמה שיותר מהר.

הידעת?

מאזן המשחקים בליגה בין קבוצות: 46 ניצחונות למכבי, 35 תיקו ו-35 ניצחונות לבית"ר.

בעונה שעברה פגשה מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים במחזור ה-30 ( סיבוב ראשון של הפלייאוף העליון) ובתום משחק דרמטי ושער ניצחון בדקה ה-91 של ערן זהבי מכבי הצליחה לראשונה מאז הסיבוב הראשון להפוך את הטבלה על פיה ולכבוש את המקום הראשון.

באותו המשחק רשם זהבי גם את שיא השערים של שחקן בעונה כששבר את השיא בן 61 השנים של ניסים אלמליח שעמד על 30 שערי ליגה בעונה.

המאזן במשחקי הפלייאוף בין מכבי לבית"ר בחמש השנים האחרונות עומד על 1:3 למכבי. מכבי ובית"ר נפגשו בפלייאוף העליון רק בשלוש השנים האחרונות מתוך חמש.

מכבי אחראית ל-2 התבוסות הגדולות ביותר בתולדות בית"ר בליגה. עונת 2000/01 0:7, עונת 1954/55 0:6