מכבי תל אביב תחזור מירושלים עם אכזבה גדולה אחרי איבוד הנקודות בתיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים והפער שצמח בצמרת ל-8 נקודות שבוע בדיוק לפני המפגש מול המוליכה, הפועל ב"ש.

"אנחנו מכבי תל אביב ויש לנו אחריות גדולה כדי להמשיך ולעבוד קשה בכל אימון ובכל משחק כדי להשיג ניצחונות ואנחנו לעולם לא מרימים ידיים", הבהיר המאמן האנגולי בהתייחסו לשאלה האם מאבק האליפות הוכרע במשחק הזה. 

על היכולת שהציגו השחקנים:

"זה לא נכון לומר שלא שיחקנו טוב. היו לנו המון מצבים. יצרנו אולי 6 או 7 מצבי הבקעה אבל לא כבשנו וזה כדורגל. השחקנים נתנו הכל ואין לי תלונות אליהם. ברור שהיו לנו טעויות. גם אחרי שאנחנו מנצחים אני אומר שיש מה לשפר. לא הבקענו וזה מה שהיה חסר".

על השאלה האם הוא מתחרט על קבלת ההחלטות שלו היום:

"אני פה כבר חודשיים ואני חושב ששיפרנו את המשחק שלנו ואני חושב שיש לנו עוד הרבה מה לשפר. הקבוצה איבדה הרבה נקודות בתחילת העונה והצליחה לחזור לעצמה בחלק השני של העונה. הייתה לנו הזדמנות להפוך את הטבלה אבל זה לא קרה. מהרגע שאני הגעתי אנחנו הפסדו רק משחק אחד וסיימנו משחק נוסף בתיקו. אם תסתכלו על הסטטיסטיקה מהרגע שהגעתי אנחנו ככנראה היינו מובילים את הטבלה. אנחנו לפחות יכולים לסיים את העונה בכל זאת עם תואר הגביע והשחקנים יעבדו קשה גם בשביל זה".