מכבי תל אביב תמשיך מחר במסע לעבר גביע המדינה במה שיהיה רגע שיא עד כה במפעל העונה. הצהובים ייפגשו באיצטדיון סמי עופר בחיפה את בית"ר ירושלים (20:30) למשחק במסגרת שלב חצי הגמר. היום התקיימה באיצטדיון רמת גן מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת המעמד בהשתתפות נציגי שתי הקבוצות, וביניהם המאמן ליטו וידיגאל.

על מצבו של טל  בן חיים החלוץ אמר המאמן:
"יהיה לנו היום אימון ואחרי האימון נחליט אם הוא יכול לשחק או לא"

על המאזן שלו במשחקי גביע:
"יש לי יותר ניצחונות מאשר הפסדים, מעולם לא הייתי בגמר אבל ניצחתי לא מעט משחקים". 

על חשיבות המשחק:
"כל המשחקים מאוד חשובים למכבי. אנחנו צריכים לזכות בתארים. בשנה ששעברה זה לא קרה והשנה יש לנו הזדמנות לעשות את זה. אנחנו עובדים כל יום כדי לנצח את כל המשחקים ואנחנו מדברים על זה. יש לנו סיכוי לקחת עדיין שני תארים ואנחנו צריכים לשחק. אנחנו נילחם את הסוף ואנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי".

על הרקורד נגד בית"ר:
"אנחנו יודעים שבית"ר קבוצה טובה ואגרסיבית, משחקת כדורגל טוב אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, אנחנו צריכים לשחק ואנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי לנצח. אני מכיר את השחקנים של בית"ר את המאמן, את דרך המשחק שלהם ואנחנו צריכים להתכונן לזה כדי לנצח. זו תחרות שונה. זה משחק שאתה מנצח או מפסיד, זה ההבדל. אנחנו צריכים לזכות בגביע, בעונה שעברה זה לא קרה וחשוב לנו מאוד לזכות בגביע ולהשיג ניצחון במשחק הזה".

על היחסים עם ג'ורדי קרויף:
"אם היו לי ספקות לגבי העבודה שלי הייתי מדבר על זה, אבל זה לא ככה. כולם יודעים מי לוקח החלטות. אני לוקח החלטות בהפסדים ובניצחונות. אני יודע מה המעמד שלי, כל אחד יודע את המעמד שלו, גם ג'ורדי וגם אני. אין לא ספקות לגבי המעמד שלי. ג'ורדי יכול לעשות מה שהוא רוצה, כשהוא יחליט שהוא לא צריך להיות על הספסל הוא לא יהיה".