מכבי תל אביב תפגוש מחר (רביעי ב-20:30) את בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה. היום נערכה מסיבת עיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות בה דיבר גם הקפטן שרן ייני על האתגר שמחכה לצהובים באיצטדיון סמי עופר בחיפה.

על השפעת המשחק מול ב"ש:
"להפסד נגד ב"ש אין קשר למשחק מחר. אלה תחרויות שונות, בית"ר שונה מב"ש. כולם יודעים שבית"ר עושה לחץ מצוין ואנחנו מוכנים. אנחנו צריכים להיות מרכזים מול השער ולהיות אגרסיביים. זו קבוצה אגרסיבית. לנו לא יהיה קל ולבית"ר לא יהיה קל".

על האווירה בקבוצה בעקבות ביקורות בתקשורת:
"זה לא ישפיע. אין אצלנו שום דבר רע. הכל מתואם, הכל בסדר בין ג'ורדי למאמן ואני יודע את זה. שיתוף פעולה בכדורגל חשוב. בסופו של דבר המאמן מקבל החלטות לבד גם אם ג'ורדי אומר את דעתו. המאמן אחראי לדברים ותהיו בטוחים שזה מה שקורה. אנחנו מאוד רוצים לזכות בתואר. אנחנו לא מתכוונים לאבד תקווה לאליפות. אם נעלה לגמר זה יהיה מאוד חיובי כי הגמר כבר אחרי סיום הליגה וזה יתן לנו דרייב להמשיך לרדוף אחרי היריבה שלנו בליגה".

"כל אחד יודע שברגע שיש משחק מסויים אתה מתרכז רק בו", הוסיף ייני, "גם אם היינו מנצחים את ב"ש הגביע היה הכי חשוב לנו. ככה קבוצה מקצוענית מתנהגת. החשיבות היתה ברמה הכי גבוהה גם מקודם. הכי שרק אפשר".

על הציפיה לזכות בתארים:
"מכבי לא יכולה להבטיח לקחת שום דבר, אלא להיאבק על כל התארים. אנחנו רוצים לקחת את כולם ולשמח אותנו, את האוהדים שלנו והמשפחות שלנו. כל אחד רוצה את זה בשביל הקריירה שלו וזו הכוונה. אנחנו יכולים להבטיח לבוא ב-100 אחוז רצון כדי להגדיל את הסיכויים שלנו. אנחנו קבוצה חזקה מבחינה מנטלית ולכן אנחנו לא מוותרים על שום דבר".