הצוות המקצועי של מכבי תל אביב בראשותו של המאמן, ליטו וידיגאל, ויחד עם המנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף ושחקני הקבוצה, מצאו זמן להדרים אחרי אימון הבוקר לקרית גת לביקור במפעל של HP אינדיגו, נותנת החסות הראשית של מכבי תל אביב.

וידיגאל, שהתעניין בטכנולוגיית ההדפסה החדשנית והייחודית של HP אינדיגו התרשם גם מהתמונות והפסטרים בגדלים השונים שהודפסו במקום וניתנו לו.  

אחרי הסיור התפנה המאמן להתייחס גם למשחק החוץ הקרוב נגד בית"ר ירושלים שיערך בשבת הקרובה ואמר:

"האינטנסביות שמחכה לנו בשבוע הקרוב מלווה אותנו כבר חודשיים שאני פה ככה שזה לא משהו יוצא דופן. זה חלק מכדורגל. אנחנו ממשיכים להתייחס לכל משחק בפני עצמו ולהתכונן רק למשחק הבא. המשחק נגד ב"ש ממש לא בראש מעייני. נכון לעכשיו ועם הפער בצמרת אנחנו חייבים להתמקד כרגע רק במשחק הבא. צריכים לנצח ורק אחרי זה להתייחס למשחק שאחריו".

על רשימת הפצועים שיחסרו למאמן:

"זה נכון שיש פצועים אבל אני אומר כל הזמן שאני מאמין בכל השחקנים שלי ובי מי שאבחר שישחק אני מאמין שברגע שהוא מקבל את ההזדמנות הוא יהיה מוכן. הכי חשוב הוא שנעבוד חזק כקבוצה ורק ככה נצליח". 

על היריבה:

"אנחנו מתכוננים למשחק מול יריבה טובה עם שחקנים איכותיים. כל משחק נגדם קשה. ניצחנו אותם במשחק חצי גמר הגביע אבל אז גם שיחקנו מעולה. בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו מתחילים להשתפר אבל יש לנו עוד מה לשפר. בלי קשר זה יהיה משחק שונה ואנחנו נתכונן אליו. אין קשר בין המשחק הזה לקודמו".

על היכולת של הקבוצה:

"אני תמיד רוצה יכולת טובה יותר. אני יודע שזה אפשרי אבל יש לנו הרבה עבודה וצריך זמן בשביל זה. כמובן שקודם כל אנחנו רוצים לנצח אבל חשוב לנו גם לנצח עם יכולת טובה ואני חושב שבמשחקים האחרונים אנחנו עושים את זה ואני מקווה שגם במשחק הקרוב נעשה את זה ככה".