ביום שבת תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. היום (ה') יצאו שחקני הקבוצה מיד אחרי האימון לביקור במפעל של HP אינדיגו, נותנת החסות הרשמית של המועדון. ובו למדו להכיר מקרוב את הכלים והטכנולוגיה החדשנית שהופכת את החברה למובילה בתחומה.

הסיור נערך במפעל בקריית גת בכל חלקי המפעל וצפו בכלים והחידושים הטכנולוגים של החברה בין השאר הוצגה לשחקנים טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת של HP שהדפיסה פוסטרים ותמונות ענק של השחקנים ממשחקים במהלך העונה. השחקנים, שגילו התלהבות רבה, קיבלו במהלך האירוח תמונות ופוסטרים שלהם המודפסים בגדלים שונים,

בסיום הביקור הקפטן שרן ייני התפנה להביע את רשמיו מהסיור:

"אני רוצה לומר בשם כל השחקנים תודה רבה ל-HP על האירוח. למדנו הרבה והיה מצויין. כל העולם הזה הוא עולם ומלואו וכל השחקנים כבר מחכים לנצל את המוצרים מהספונסר שלנו ומדובר באיכות גבוהה מאוד".

על רצף המשחקים בשבוע הקרוב נגד בית"ר ירושלים, בני סכנין והפועל ב"ש אמר:

מחכה לנו שבוע קשה וחשוב מאוד ואנחנו מוכנים אליו"

על היריבה מירושלים:

"בית"ר היא קבוצה שהיא תמיד טובה. תמיד קשה לשחק נגדה. גם לב"ש וגם לנו. אנחנו לא חושבים שיהיה לנו קל שם. כמו שאמרנו גם לפני המשחק בגביע מדובר ביריבה שלקחה הרבה נקודות למכבי תל אביב ואנחנו מודעים לזה ואנחנו מודעים למה שצריך לעשות כדי לנצח".

על היכולת שהציגה הקבוצה במשחקים האחרונים:

"אני שמח שהיכולת באה ביחד עם הניצחונות. אבל באמת מה שחשוב לנו כרגע זה הנקודות. לא יכולים לבקר אותנו על הנקודות שאנחנו מרוויחים. יכול להיות שאחרי החצי גמר השתחרר קצת הלחץ אבל אנחנו עובדים קשה כדי לשפר את עצמנו ולעשות כמה שיותר דברים נכון ומחכה שזה ישתפר".

על ההכנה המנטאלית לשלושת המשחקים הקרובים שעשויים להכריע:

"אנחנו ממש לא חושבים מה יקרה עם גורל האליפות כי אנחנו חושבים משחק אחד קדימה. זו אמנם קלישאה אבל זו באמת הדרך שאנחנו עובדים וצריכים לעבוד על פיה. אנחנו מקצוענים. לגבי עומס המשחקים, לנו זה כיף ומבחינתי שכל שבוע יהיה ככה. אנחנו לא חושבים על איבוד נקודות או על המשחקים הבאים וחושבים רק על משחק אחד".

על המפגש עם בית"ר אחרי הניצחון בחצי הגמר:

"לבית"ר יש שחקנים מאוד מסוכנים. בטח שבהתקפה אנחנו מאוד מודעים לזה. יש להם שחקנים שאנחנו צריכים להיות מרוכזים עליהם בשמירה כל הזמן. או שחקנים שאנחנו לומדים כל הזמן איך לעצור אותם. זה משחק שנצטרך להיות בו מאוד מרוכזים".