מכבי תל אביב נכנעה הערב (שבת) 2:1 להפועל ב"ש במשחק דרמטי שהבטיח ליריבה את הזכייה בתואר האליפות. שער של וידאר קיארטנסון בדקה ה-23 לא הספיק לצהובים לאחר שמאור מליקסון וג'ון אוגו חוללו מהפך. בסיום סיכם את המשחק מהצד הצהוב המאמן ליטו וידיגאל.

"שיחקנו במשחק קשה, שיחקנו טוב וכבשנו בהתחלה. במחצית השניה היו לנו הזדמנויות להגדיל את היתרון, פגענו בקורה, אבל בהתקפה הבאה עם כבשו. ככה זה בכדורגל", אמר המאמן, "השחקנים נלחמו. אנחנו צריכים לגדול מזה ולהתכונן למשימות הבאות שעוד מחכות לנו. לא הפסדנו את הליגה עכשיו אלא בתחילת העונה. הקבוצה השתפרה מאז שאני כאן. היו רגעים ששיחקנו טוב, היו לנו הזדמנויות לגמור את המשחק ואנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה. אנחנו מכבי, קבוצה שצריכה לנצח תמיד ויש לנו עוד משחקים שצריך לנצח השנה".

על כך שקרויף לה היה על הספסל
"דיברנו לפני המשחק, החלטנו שהוא יהיה ביציע וזה מה שהיה. גם במשחק האחרון הוא לא ישב וניצחנו. אני לא אוהב להסתכל על דברים שליליים".

על המשך העונה
"בעונה שעברה לא לקחנו תארים, השנה אנחנו נלחמים. יש לנו את הגביע ואנחנו צריכים לעבוד כמו מקצוענים. חשוב מאוד שניקח תואר אחד לפחות. זה הכי חשוב כרגע. אני חיובי לגבי העונה הבאה. אם נעבוד טוב נוכל לזכות באליפות. נצטרך לקחת את האליפות בעונה הבאה, זה יהיה חשוב מאוד עבורנו. שנתיים בלי אליפות זה הרבה וננסה לעשות את זה".