פרי גיים

עם פער של שמונה נקודות מהמוליכה הפועל ב"ש וארבעה ימים לפני המפגש בין השתיים, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ קשה בדוחא נגד בני סכנין. בשלושת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות העונה מכבי יצאה עם ידה על העליונה, ושחקניו של ליטו וידיגאל יקוו לחזור עם שלושת הנקודות פעם נוספת כדי לשמור על הפער הקיים לפני המפגש בשבת. 

המאמן יאלץ להסתדר ללא טל בן חיים ויוסי בניון שהצטרפו לרשמית הפצועים שכוללת את אלי דסה, ברק יצחקי ואיתן טיבי. מנגד, שגיב יחזקאל שב להרכב אחרי תקופה ארוכה שנעדר ממנו. גם אבי ריקן תפס את מקומו של אלי דסה. בקישור פתחו גל אלברמן ואליאל פרץ לצידו של גולסה. קיארטנסון שב לחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-4 קיארטנסון הגיע להזדמנות של שער בטוח כשהשתלט על כדור ברחבה ובאחד על אחד מול קנדיל בעט לקורה. הצהובים המשיכו להחזיק בכדור ולשלוט בקצב המשחק. בדקה ה-14 גולסה רשם את ההזדמנות הגדולה השנייה, אחרי מהלך נהדר של אליאל פרץ. האחרון השתלט על כדור והכניס עומק בין שלושה שחקני הגנה לגולסה, שניסה בעיטה תוך סיבוב במקום אך הכדור עלה מעל לשער.

ככל שחלפו הדקות המשחק התאזן ובני סכנין החלה להחזיק יותר בכדור ולנסות לתקוף עם מעט שחקנים. בדקה ה-28 שוב קיארטנסון רשם הזדמנות כשקיבל כדור מייני ובסיבוב בעט לידיו של קנדיל. לקראת סיום המחצית שתי הקבוצות הרבו לאבד כדורים  במרכז המגרש. ההזדמנות האחרונה הייתה של אליאל פרץ שרגע לפני השריקה למחצית בעט מ-10 ממטרים, הכדור פגע ברגלו של ניר לקס וכמעט הטעה את קנדיל שהצליח למנוע שער. מחצית: 0:0.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי שתי הקבוצות. בדקה ה-48 מכבי תל אביב עלתה ליתרון משער בכורה של אייל גולסה בליגה. מיכה הכניס כדור עומק מצד ימין, גולסה השתלט על הכדור ומ-6 מטרים בעט פנימה. 0:1 למכבי.

מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה57 וידאר קיארטנסון קטע את בצורת השערים שלו וכבש את השני. מיכה הגביהה כדור לרחבה, ההגנה של סכנין הרחיקה לא טוב, והכדור הגיע לרגליו של החלוץ האיסלנדי שכבש מקרוב. 0:2 למכבי. 

סכנין ניסתה לחזור למשחק אך לא ממש הצליחה לסכן את שערו של ראייקוביץ'. בדקה ה-72, וידיגאל הכניס את מיקאל על חשבונו של אלברמן. בדקה ה-79, עלי עותמאן צימק את התוצאה מבעיטה חופשית מ-18 מטרים. מיד אחרי שהכדור חדר לשער שחקני סכנין עטו על ראייקוביץ' ודחפו אותו מה שעצר את המשחק ל-3 דקות.

בהתקפה הראשונה אחרי השער שספגה, מכבי יצאה להתקפה מצד ימין עם מסירה נהדרת של ריקן לקיארטנסון. האחרון ניסה בעיטה מזווית קשה וכמעט והכניע את קנדיל.  המשחק התפתח להיות מהיר עם התקפות מהירות לשני הצדדים. עידן שמש הצליח להשתלט על כדור עומק אליו יצא ראייקוביץ', שלא הספיק להגיע אליו וברגע האחרון טל בן חיים מנע שער שיוויון.

סכנין הלכה על כל הקופה, ובדקה ה-88 הצהובים השלימו את המשימה, אחרי מפתרצת שהסתיימה במסירה של אליאל פרץ לקיארטנסון שמול קנדיל לא התקשה וכבש את השני שלו במשחק והשלישי של הצהובים.