מכבי תל אביב תפגוש הערב את בני סכנין במחזור ה-32 של ליגת העל ובפתיחת הסיבוב השני של הפלייאוף העליון. הצהובים מגיעים למשחק אחרי שנפרדו בתיקו 1:1 בשבת נגד בית"ר ירושלים ובפער של 8 נקודות מהמוליכה הפועל ב"ש, שתפגוש במקביל את מכבי חיפה.

עוד באתר:

מה חושב ליטו וידיגאל על האווירה בקבוצה לקראת סכנין?

בוידאו: תקציר המפגש מול סכנין במחזור ה-19

מי בסגל?

רשימת הפצועים של מכבי תל אביב מתארכת אחרי פציעתו של החלוץ טל בן חיים במשחק האחרון בטדי.  כזכור, בן חיים נפצע דקות ספורות אחרי שכבש את שער היתרון והוחלף. החלוץ נמצא בספק גדול למשחק ועלול להיעדר. איתן טיבי, ברק יצחקי ואלי דסה פצועים ולא צפויים להיכלל בסגל. 

מהעבר השני סכנין צפויה להופיע למשחק ללא מספר שחקני מפתח פצועים: הבלם אברהם פאס, והקשרים ההתקפיים ז'אורז'יניו וסיראז' נסאר.

מה הוא אומר?
"מכבי קבוצה גדולה ומצפים מאיתנו להיות מוכנים להילחם כדי לנצח בכל המשחקים", אמר המאמן ליטו וידיגאל לקראת ההתמודדות, "במשחק האחרון נלחמנו ושיחקנו כדי לנצח, זה לא קרה למרות שהיו לנו הרבה הזדמנויות אבל אנחנו צריכים לחשוב קדימה ולעבוד קשה כדי לנצח את המשחק הבא. מי שנמצא בקבוצה גדולה חייב מנטליות כזו. אין לנו זמן לחשוב על המשחק האחרון. יש לנו 3 משחקים בשבוע ואנחנו צריכים להיות מוכנים ומקצוענים. ככה קבוצות גדולות כמו מכבי מתנהלות".

הידעתם?

עד כה נערכו 37 מפגשים בליגה בין הקבוצות. 25 ניצחונות למכבי, 8 תיקו ו-4 ניצחונות לסכנין. בעונה שעברה נפרדו הצהובים בתיקו 0:0 במשחק החוץ בסכנין ואיבדה נקודות משמעותיות.

מכבי ניצחה 20 מתוך 22 מפגשי הליגה האחרונה עם סכנין. העונה ניצחו הצהובים בכל משחקי הליגה נגד סכנין (0:3, 1:2 ו-0:3).

הניצחון הגדול ביותר על סכנין הוא 0:4. מדובר בתוצאה שהושגה פעמיים, בשני משחקי בית: בעונות 2010/11 ו-2012/13.

משחק הליגה הראשון בין הקבוצות נערך בנובמבר 2003. טל בן-חיים הבלם שיחק ואף כבש בפנדל באותו משחק.