פרי גיים
אחרי שני ניצחונות רצופים' מכבי תל אביב 'שחר' התייצבה למשחק חוץ מסקרן מול מכבי חיפה 'שמואל' במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-25 של ליגת העל לנוער. דור גלילי חזר להרכב של גיא צרפתי על חשבון ניל גולדברג, במה שהיה השינוי היחיד ב-11 מהניצחון 1:2 על הפועל חיפה ביום ראשון. מנגד, חיפה הגיעה להתמודדות בידיעה שניצחון יבטיח לה את תואר האליפות כאשר לאחר המשחק יישארו 4 מחזורים עד לסיום העונה.

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה, ג'ו הירש ()

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה די שקולה, בדקה ה-15 חיפה הגיעה להזדמנות טובה בתוך הרחבה אבל הצלה של השוער עומר כץ שמרה על השער נקי. הצהובים נראו טוב בדקות הבאות ובדקה ה-25 אלטמן גם איים על השער ובעיטה שלו מזווית די קשה פגעה ברשת החיצונית. בדקה ה-30 שפירא הוציא מתפרצת מהירה והשאיר לאלטמן, הקשר שיחרר כדור נהדר מ-18 מטרים אבל לרוע מזלו זיעזע רק את המשקוף. שחקני מכבי המשיכו לייצר כדורגל חיובי עד לסיום המחצית, אך לא הצליחו למצוא את הרשת של הירוקים.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בצורה מעט מנומנמת, אך בדקה ה-60 חיפה כמעט הצליחה לכבוש. עמית זנטי סיים מהלך שנוצר כתוצאה

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה, ג'ו הירש ()

ממצב נייח עם נגיחה מ-5 מטרים, הצלה גדולה של פאדי נג'אר מהקו מנעה שער. 6 דקות לאחר מכן אלמוג איים על השער בצד השני

עם בעיטה מ-18 מטרים אבל השוער הצליח להדוף. בדקה ה-69 אלמוג קיבל הזדמנות נוספת לאחר מסירה של אלטמן לאחור, הכדור שלו לא היה מדוייק ופיספס את המסגרת.

בדקה ה-76 הצהובים השיגו את שער היתרון היקר. חילופי מסירות יפים הסתיימו עם כדור של רון זמיר המחליף לגיא שטח, שמעמדת המגן הימני חדר לרחבה ושלח כדור מזווית לא קלה לפינה הרחוקה ופנימה. דקה אחת בלבד לאחר מכן חיפה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שעמית זנטי פגע ללא כדור בעדן קארצב והורחק. עד לסיום הצליחה מכבי לשמור על היתרון והשיגה ניצחון 6 ב-7 המחזורים האחרונים, כשעל הדרך מנעה מהיריבה לחגוג אליפות כבר היום.

נערים א' בגמר גביע המדינה
היום המוצלח של קבוצות המועדון נמשך גם במסגרת חצי גמר גביע המדינה. מכבי תל אביב 'עודד', שקרובה גם לזכייה בתואר האליפות, עלתה לגמר הגביע לאחר שהביסה 0:4 את בני סכנין במשחק שנערך באיצטדיון רמת גן. מופלח שלאעטה כבש צמד ואילו דני עאמר וסהר ברמי הוסיפו את השערים לזכות הקבוצה של המאמן אליעזר בן אהרון, שבוודאי כבר חולמת על דאבל.