מכבי ת"א – הפועל ב"ש: טייק 4. שתי הקבוצות המובילות העונה בכדורגל הישראלי ייפגשו מחר (שבת ב-21:00) שוב כאשר הצהובים יארחו את הדרומיים למשחק במסגרת המחזור ה-33 של ליגת העל. כשהפער מהפסגה עומד על 8 נקודות ליטו וידיגאל ושחקניו ינסו לצמצם פערים ולהמשיך את המומנטום מהניצחון על בני סכנין והיום (שישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

כל משחק הוא כמו גמר גביע מבחינתנו ואנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה", אמר וידיגאל בפתיחת דבריו",
"אני סומך על כולם, אני יודע שהשחקנים שאבחר בהם יתנו הכל".

על מצבם של דסה ובן חיים
"יהיה לנו אימון, אם הם ירגישו טוב הם ישחקן ואם לא נצטרך לבחור שחקנים אחרים. אנחנו מכבי ויש לנו הרבה שחקנים שמבינים את תפקידם ואני בטוח שמי שישחק יהיה טוב".

"התחלנו את התקופה שלי כאן עם פחות נקודות מהם אבל התפחחנו והשתפרנו. שיחקנו טוב מאוד וניצחנו הרבה", הוסיף, "אני גאה בעבודה של השחקנים שלי. הם לא מוותרים ונלחמים משחקים כדורגל טוב. כולם עובדים קשה ונותנים את הלב והנשמה וזה משמח אותי".

על כך שב"ש יכולה לחגוג
"אנחנו באים למשחק, נילחם כדי לקחת את 3 נקודת כמו בכל המשחקים. ברור שאחננו רוצים לנצח, אבל לנצח את כל המשחקים. חשוב עבורנו לנצח את המשחק ולקחת 3 נקודות, זה לא נגמר ויש לנו עוד משחקים ונצטרך להילחם בכל המשחקים. אנחנו חייבים להאמין שאפשר לנצח את כל המשחקים שנותרו".

על החשיבות המשחק לעונה הבאה
"בשבילי זה יותר מזה. אני חייב לחשוב על הכל. אם אתה מסתכל על העבר את יכול ללמוד לעתיד ואז אתה מוצא את הדרך הנכונה לעבר העתיד ככה אנחנו צריכים לעבוד. כל המשחקים במכבי מאוד חשובים. אנחנו מועדון גדול שצריך לנצח את כל המשחקים. השחקנים עשו עבודה נהדרת בימים שאני פה. היינו במצב קשה אבל הם נלחמו ודחפו את עצמם וביחד ניצחנו הרבה משחקים. אם מההתחלה היינו עושים את המספרים האלה היינו קרובים יותר לזכות בליגה. זה לא גמור עדיין ואנחנו צריכים להילחם כדי לנצח".