כמיטב המסורת, ורגע לפני שהעונה מגיעה לסיומה, מקיימת הערב (חמישי) מכבי תל אביב את אירוע הגאלה השנתי. לאירוע הגיעו שחקני הקבוצה, אנשי הצוות המקצועי ועוד כ-500 אורחים, ביניהם נותני החסות שמלווים את המועדון לאורך כל העונה. נותנת החסות הראשית של האירוע היתה חברת HP אינדיגו. נותני חסות נוספים לערב הן חברות פרופיט, ים יאגודייב, יורודרייב, לאן ו-IBBLS.

מדובר בפעם השלישית ברציפות בו מתקיים האירוע, שמונחה הפעם על ידי אמן החושים הבינלאומי ליאור סושרד. כל ההכנסות מערב הגאלה יתרמו לפעילות קרן מועדון הכדורגל מכבי ת"א והעמותות איתן משתפת פעולה הקרן.

18:50: הכל כבר מוכן

19:02: השחקנים, הצוות המקצועי והאורחים מתחילים להגיע אל האירוע.

19:10: גם המאמן ליטו וידיגאל כבר כאן

19:15: מה דעתכם על הלוק של ראיקוביץ'?

19:20: נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס

19:23: אחד מהם יהיה שחקן העונה?

עמוס גבאי סמנכ"ל HP אינדיגו ()

ים יוגדאייב ()


19:45:
האורחים ממשיכים להגיע למתחם. קצת אחרי השעה 20:00 צפוי להיפתח הטקס בהנחיית ליאור סושרד בו נגלה כאמור מיהם נבחרי העונה. אנחנו נעדכן אתכם לאורך כל הערב.

19:53: בינתיים אתם מוזמנים לצפות בשערים היפים ביותר שכבשו הצהובים במהלך חודש אפריל ולבחור את שער החודש. אולי אפילו ייצא לכן מזה פרס שווה. 

20:01: פיליפנקה איז אין דה בילדינג

Gala event 2017‼️

A post shared by egor filipenko (@egor_filipenko) on

 

20:30: הטקס יצא לדרך. עדכונים בקרוב

20:55 דברי ג'ק אנגלידיס במהלך הנאום שנשא ממש עכשיו: "כשמיץ' גולדהאר הגיע למכבי הוא אמר לי שאחת המוטביציות שלו היא שהארגון הזה יספק תרומה חיובית לקהילה. אני מקווה שדרך הפעילות שאנחנו עושים בכל שנה באמצעות קרן מכבי ת"א והספונסרים שלנו נשיג זאת. לעיתים אנחנו שוכחים שאנשים רואים אותנו כחלק מהמשפחה שלהם, אני מרגיש שזה דבר חשוב ותזכורת למחוייבות שיש לנו כדי להשתפר כל הזמן. זה נוגע למגרש ומחוצה לו. זה אירוע חשוב ויחד עם העזרה שלכם נוכל להשפיע בצורה משמעותית על חייהם של אנשים".

22:10: אחרי הפסקה לטובת המנה העיקרית על השולחנות, אפשר לספר שהמנה העיקרית של הערב תגיע בקרוב עם חשיפת נבחרי העונה. בקרוב מתחילים עם שחקן העונה בקבוצת הנוער של מכבי.

22:15: אבי ריקן היה די סקפטי, אבל סושרד רשם הצלחה מסחררת, נכנס לו לראש והשאיר את הקהל די המום

22:30: יש לנו זוכה ראשון: הבלם הצעיר והמבטיח פאדי נג'אר הוא שחקן העונה בקבוצת הנוער. צפו בהכרזה:

22:36: קבלו את שער העונה של 2016/17. חברי הוועדה הבוחרת החליטו כי הביצוע של טל בן חיים החלוץ במשחק הגביע מול מכבי פתח תקווה הוא המנצח הגדול שלהם. 

22:45: הטקס נמשך עם הצגת הפרויקטים של קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב לעונה הקרובה. הקרן תתמקד בפעילות עם עמותות ספיישל אולימפיקס, חינוך לפסגות ופרויקט חיילים בודדים באמצעות המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין. בקרוב נגלה מי יוכתר לשחקן העונה. 

23:20: שחקני מכבי החליטו ששחקן העונה שלהם – שחקן העונה של השחקנים – הוא טל בן חיים החלוץ!

23:28: חברים, הרגע הגדול הגיע. שחקן העונה של מכבי ל-2016/17 הוא פרדראג ראיקוביץ'! האמת? מגיע לו

ראיקוביץ' אמר מיד לאחר הענקת התואר: "לא ציפיתי לזה אז לא הכנתי נאום. אני רוצה לומר תודה לכולם, זה זכות להיות חלק מהמועדון הזה ואני רוצה להודות לכל המשפחה והצוות המקצועי והשחקנים".

23:42: התואר האחרון שמוענק הוא פרס לשם כבוד שניתן ללוני הרציקוביץ' על פועלו במועדון לאורך השנים.

הרציקוביץ' הנרגש סיפר: "החלום שלי התגשם. מה שאני רואה כאן היום זו תשתית שנבנתה עם הכניסה של מיץ' וג'ק ושאר החברים. יש עונה כזו או עונה אחרת, יש קבוצות שלוקחות תארים רבים אבל אין מועדון כמו מכבי מבחינת איך שהיא נראית היום".