מכבי תל אביב תנסה להמשיך הערב (ראשון ב-20:15) את המומנטום החיובי כאשר תתארח אצל מכבי פתח תקווה באיצטדיון המושבה למשחק במסגרת המחזור ה-35 של ליגת העל. מדובר במפגש השביעי בין הקבוצות העונה (כולל המשחק בגביע הטוטו וצמד המפגשים בגביע המדינה).

בוידאו: 'איקס עיגול' באימון מכבי

מי בסגל?
כידוע, למכבי תל אביב מצפה בסוף החודש גמר הגביע המדינה מול בני יהודה ומעניין יהיה לראות כיצד ינהג המאמן ליטו וידיגאל בניהול הסגל שלו במשחק הקרוב. וידיגאל עשוי לערוך רוטציה בהרכב הפותח של הצהובים. מה שכן ידוע בוודאות הוא שדור מיכה וטל בן חיים הבלם ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. בנוסף, וידיגאל וממכבי יודעים ש-3 שחקנים יחמיצו את גמר גביע המדינה אם יספגו כרטיס צהוב במושבה – פרדראג ראיקוביץ', איתן טיבי ואבי ריקן. ערב המשחק למכבי יש 72 נקודות במקום השני בליגת העל.

מהעבר השני, מכבי פ"ת צריכה ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי לסיים במקום השלישי שמוביל באופן ודאי לאירופה. כרגע פ"ת רביעית ויודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון תמנע ממנה באופן מעשי את הסיכוי למקום השלישי. הבלם אליסון דוס סנטוס והחלוץ גיא מלמד צפויים להיעדר מהסגל של קובי רפואה.

מה הם אומרים?
לקראת המשחק דיבר וידיגאל במסיבת העיתונאים: ""אני חושב שלאורך העונה שחקנים קיבלו הזדמנויות. אני תמיד מנסה לבחור את ה-11 הטובים ביותר כרגע וייתכן שיהיו שינויים. הכי חשוב הוא שהשחקנים משחקים יתנו הכל, יהיו מקצועיים וילחמו כדי להוכיח את עצמם".

אליאל פרץ היה השחקן שדיבר במסע"ת לקראת ההתמודדות והוסיף: ""אנחנו עובדים קשה באימונים ומחכים להזדמנות על המגרש. רוצים להוכיח את עצמנו כל פעם מחדש וממשיכים לחפש הזדמנויות. כל השחקנים עוזרים, מכבדים ותומכים. כשצריכים לתת בראש אז נותנים בראש וכשצריכים לכוון אז הם עושים את זה. כולם בלי יוצא מן הכלל"

הידעת?
מכבי ניצחה ב-7 מ-8 המשחקים האחרונים שלה מול מכבי פתח תקווה.

ב-6 מ-7 המשחקים האחרונים כבשה מכבי לפחות 2 שערים במשחק. אגף, וידאר קיארטנסון רחוק שער אחד מהגעה ל-20 שערי ליגה העונה.

בשני משחקיה האחרונים השיגה פ"ת ניצחון ותיקו ובכך קטעה רצף של שבעה הפסדים רצופים