בית״ר ים שמואלמכבי ת״א ׳אלי פוקס׳ 3:4

לאחר 7 נצחונות רצופים, קבוצת נערים ב׳ בראשות אלון ברומר נכנעה לירושלמים בבית וגן. לזכות הצהובים כבשו עמרי רם, אסף הרשקו ושער עצמי של היריבה. הקבוצה תסיים את הליגה במקום ה-3 והמכובד כשנותר מחזור בודד לסוף הליגה.

הפועל ב״שמכבי ת״א ׳אלדד׳ 4:5

קבוצת נערים ג׳ מרכז, נכנעה לקבוצה מהדרום במשחקם האחרון בליגה. אירוע מיוחד התרחש במשחק כשאחד מהכובשים היה לא אחר מאשר השוער בן מוסאיוף כשכבש שער מיוחד מבעיטת שוער. בנוסף סתיו נחמני, נהוראי ביטון ושקד נבון כבשו לזכות הצהובים. מאמן הקבוצה אורי דוד סיכם: ״היה משחק קשה וקשוח, אכן הפסדנו אבל אני גאה בנערים על ההופעה במקום קשה מאוד״.

מכבי ת״א ׳אילן׳הפועל ת״א צפון 1:5

החניכים של אמיר סופר (נערים ג׳ שרון) הביסו את האדומים במשחק הדרבי שנערך בקריית שלום. המשחק התפתח בשליטת הצהובים כשעלו ל2:0. שער מצמק של הפועל החזיר אותם למשחק, אך השער השלישי החזיר את השליטה לקבוצה שהמשיכה לכבוש ולהביס את האדומים. לזכות מכבי כבשו: יונתן אימברג, ישי בוזורגי, יהלי לזר, נבות אפק ספיר ואנר אושמנדי. מאמן הקבוצה סופר סיפר: ״אני מאוד מרוצה מהשחקנים שנצמדו לפילוסופיה של המחלקה. ניתן לראות שיפור עצמי בקבוצה, המשחק זה ההוכחה. אני מרוצה גם מההשתלבות של שלושה שחקנים מקבוצת ילדים א׳ שהשתלבו נפלא במשחק״.