קבוצת מכבי ת"א 'עודד' (נערים א׳) זכתה אתמול (שבת) בתואר האליפות. הניצחון במחזור האחרון על נועלת הטבלה, הפועל פ״ת, הבטיח את התואר כשנשארו שני מחזורים לסיום העונה הסדירה. מכבי חיפה היריבה במאבק האליפות הסתפקה במקום השני – למה זה מעניין? נחזור אליהם אחר כך.

מדובר באליפות שנייה ברציפות של נערים א׳. בהמשך השבוע מצפה לקבוצה מפגש נוסף עם היריבה מהכרמל בגמר גביע המדינה לנערים א׳. בשבוע אחד יוכלו הצהובים להשלים דאבל יוקרתי. בעקבות ההצלחה המרשימה ריכזנו מספר פרטים מעניינים על הקבוצה אותה מוביל המאמן אליעזר בן אהרון.

לאחר 28 משחקים במסגרת ליגת העל לנערים א׳, הקבוצה רשמה 22 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ורק 2 הפסדים. מדובר בצבירת ניצחונות מכובדת לעומת העונה שעברה, בה הקבוצה רשמה 20 ניצחונות כל העונה. הצהובים הבקיעו כ-56 שערים בליגה ו-9 שערים בגביע עד כה. ממוצע ההבקעות של הצהובים עומד על 2 שערים למשחק (מקום 2 בליגה), בעוד ממוצע הספיגות עומד על 0.7 שערים למשחק (1 בליגה), סה״כ 19 שערי חובה.

הישג מרשים הגיע כבר בתחילת העונה כאשר הקבוצה פתחה ב-17 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, מתוכם 12 נצחונות רצופים.
הצהובים נראים מצוין גם בחלק ההגנתי. הקבוצה רשמה רצף של 474 דק׳ ללא ספיגה שנקטע במחזור האחרון בניצחון 1:6 במשחק האליפות נגד הפועל פ״ת. במהלך העונה התל אביבים רשמו 3 מהפכים מרשימים, מתוכם ב-2 משחקי דרבי נגד הפועל ת״א ובמשחק חוץ חשוב נגד היריבה לתואר מחיפה.

הכובש המצטיין של הקבוצה הוא סער בראמי. נכון להיום החלוץ הצעיר עומד על 15 שערי ליגה ועוד 2 בגביע. בראמי כרגע נמצא במקום השני בטבלת מלכות השערים של הליגה בהפרש של שער בודד ממוליך הטבלה. משחק בולט של החלוץ היה באחד מהניצחונות הגדולים של הקבוצה העונה – 2:6 נגד בית״ר י-ם בקריית שלום. בראמי כבש רביעייה מרשימה לרשת של הירושלמים.

ביום רביעי הקרוב, ה-17.5, תצא הקבוצה לגמר הגביע נגד הירוקים באצטדיון המושבה בשעה 17:00.