ממכבי תל אביב גברה הערב (א') בתוצאה   על מכבי חיפה. וידאר קיארטנסון ואבי ריקן כבשו לטובת הצהובים, והשיגו ניצחון חוץ ראשון העונה של מכבי בסמי עופר על הירוקים.

"אני מרוצה מהיכולת שהציגו השחקנים. היה משחק טוב מול יריבה שנחשבת למועדון גדול בליגה פה. זה הופך את הניצחון הערב לחשוב עבורנו. אמרתי לשחקנים שהם יודעים נגד מי אנחנו עומדים לשחק. ושאנחנו צריכים שחקנים עם אופי כדי שייצגו את הקבוצה במשחק הזה. אחרת יהיה קשה לשחק נגד קבוצה כמו מכבי חיפה", אמר וידיגאל

על גמר הגביע שצפוי בסוף החודש:

"אנחנו צריכים להמשיך ולשפר את היכולת שלנו עד לגמר. אמנם ניצחנו אבל אני חושב שיש עוד הרבה מה לשפר מבחינת המשחק שלנו. אנחנו צריכים להראות טוב יותר. היו לנו דקות מאוד טובות ומה שחשוב הוא שניצחנו פה. כולם נתנו את המקסימום שלהם. זה חשוב מאוד בשבילי. בתמונה הכללית זה נראה טוב".

גם קשר הצהובים, יוסי בניון, שחגג יום הולדת 37 עם ניצחון ראשון על האקסית במגרשה הביתי סיכם ואמר:  "זה לא פעם ראשונה שאני משחק פה במדי מכבי תל אביב נגד חיפה וזוכה לקריאות בוז. זה קרה גם בתיקו בסביבו השני. אבל כשאני במגרש אני מתנתק מהכל ואני יודע לעשות את ההפרדה ולעשות את המקסימום. לפעמים בחיים הדברים מתפתחים לא כמו שאתה מצפה. היו לי שנים יפות במכבי חיפה אבל בסופו של דבר אני מאמין שהכל מלמעלה. הגעתי למקום מצויין ואני נהנה וזה מה שחשוב מבחינתי". 

על הכושר בו נמצא:

"אני מנסה לעשות את המקסימום לרוץ וליהנות ואני מקווה להמשיך ככה. אני מאוד נהנה במכבי. מהרגע הראשון שהגעתי אמרתי שזה מה שציפיתי.  מהרגע שהתחלתי לקבל יותר קרדיט אז אני מצליח להביא את עצמי לידי ביטוי ואני מקווה להמשיך ולהצדיק את זה".