מכבי תל אביב גברה אמש 0:2 על מכבי חיפה במשחק חוץ בסמי עופר ואחד השחקנים הבולטים של הצהובים היה אבי ריקן. השחקן הוצב בעמדה התקפית יחסית כקשר ימני והחזיר למאמונו ליטו וידיגאל עם שער אישי ומסירה שהחלה את המהלך בו הבקיע וידאר קיארטנסון את השער הראשון.

"אני לא רגיל לשחק בעמדה הזו בתקופה אחרונה אבל זה התפקיד היותר טבעי שלי", אמר ריקן, "אני נהנה לשחק בחלק ההתקפי ואני שמח שנפל בחלקי לכבוש ולבשל. הכי חשוב שהקבוצה ניצחה, כולם יודעים שיש עוד מטרות השנה. למרות האכזבה מאובדן האליפות נעשה את המקסימום כדי לסיים את העונה שמחים". 

ריקן גם התייחס לסיטואציה בה נמצאת העונה בסיום העונה והוסיף: "מועדון כמו מכבי ת"א צריך להגיע לכל משחק ולנצח בלי קשר למה שקרה בעבר. יש מחוייבות לכולם, הראינו את זה מול חיפה ונמשיך להראות את זה גם במשחקים הבאים".

על היכולת באופן אישי:
"אני מתאמן טוב כי כל שבוע ואני מקווה ומצפה לשחק. עצם זה שהתאמנתי טוב נתן לי את האפשרות לשחק טוב היום למשל וזה מה שעשיתי במשך כל הקריירה שלי. אני אמשיך לעשות את זה גם בעתיד. עברתי הרבה מאמנים בקריירה אבל אני צריך להמשיך בדרך שלי כדי להיות הכי טוב שאני יכול ולעזור לקבוצה כמובן".

על עתידו במועדון:
"יש לי חוזה במכבי. אני אעשה את המקסימום כדי לעזור למועדון, אני יכול לשחק כמובן בכמה תפקידים. מעבר לזה אין יותר מדי מה להוסיף".