מכבי תל אביב סיימה הערב (שבת) את הופעותיה במסגרת ליגת העל העונה עם הפסד 2:0 לבית"ר ירושלים. הצהובים נכנעו לשערים של אריק סאבו ואיתי שכטר לפני גמר הגביע ביום חמישי ובסיום המשחק סיכם המאמן ליטו וידיגאל את ההופעה של קבוצתו.

על המשחק שהתפתח הערב אמר: "ככה זה בכדורגל. במחצית השניה היו לנו הזדמנויות להבקיע. אם היינו מתחילים טוב את המשחק אולי זה היה מתפתח אחרת. באופן כללי זה לא רק המשחק היום. גם במשחק הקודם עבדנו הרבה כדי לשמור את השחקנים מפוקסים אבל זה נורמלי כי הליגה גמורה. אנחנו רוצים לקחת את הגביע, אני לא אוהב את זה אבל אנחנו חייבים להתכונן עכשיו לגביע". 

על התקופה במכבי עד כה:
"נהנתי מאוד. כשהגעתי ידעתי שיהיה קשה בסיום העונה אבל הכי חשוב שננצח בגמר הגביע. יש לנו הזדמנות לקחת תואר, מה שלא קרה בשנתיים האחרונות וזו המטרה שלנו. אני חושב שאם נשחק כמו במחצית השניה יש לנו סיכוי גדול לעשות את זה".

כשנשאל בסיום מה אהב במשחק של מכבי העונה הוסיף: "ידעתי שזה לא יהיה קל. הייתי צריך לשנות דברים, אבל הכי נהנתי מכך שהשתפרנו לאורך הזמן. האוהדים תמכו בנו והם ראויים להרבה וזו עוד סיבה לקחת את הגביע. אני בטוח שבעונה הבאה אנחנו נסיים במקום גבוה".