פרי גיים
רגע לפני גמר הגביע ביום חמישי, מכבי תל אביב נעלה הערב (שבת) את הופעותיה העונה בליגת העל. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-36 שגם היה המשחק הביתי ה-1,000 של הקבוצה מאז קום המדינה. שרן ייני ואייל גולסה נעדרו מהסגל בשל צבירת כרטיסים צהובים כשעל הדשא בחר המאמן ליטו וידיגאל לעלות הרכב שכלל בין השאר את ראמון רומא, אליאל פרץ וארון שוינפלד. גם ברק יצחקי, שכבר החלים מפציעה, הוצב ב-11. מהעבר השני, בית"ר הגיעה למשחק בידיעה שתיקו יספיק לה כדי להבטיח את המקום השלישי המוביל לאירופה. המאמן שרון מימר העלה הרכב דומה לזה שבחר בשבועות האחרונים עם עידן ורד ואיתי שכטר בחלק הקדמי. לפני שריקת הפתיחה ערכה מכבי טקס הוקרה מרגש ליואב זיו, שזכה לתשואות מהקהל.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה די שקולה, אבל בדקה ה-12 בית"ר עלתה על הלוח עם שער בהזדמנות הראשונה שלה. שכטר הצליח להשתלט על כדור באגף ימין, פרץ והעביר רוחב. אריק סאבו נותר חופשי ומ-12 מטרים שלח כדור שטוח בנגיעה אחת אל הרשת. הירושלמים לא הסתפקו בכך ובדקה ה-19 כבר השיגו שער שני. בתחילה בעיטה של איינבינדר הוסטה אל המשקוף, אלא שהריבאונד הגיע לשכטר שמ-15 מטרים ירה כדור חד לקורה הקרובה ופנימה.

בדקות הבאות מכבי החזיקה יותר בכדור וניסתה לחזור למשחק אבל הירושלמים הצליחו לעמוד בצורה טובה על המגרש ומנעו מצבים מסוכנים. 6 דקות להפסקה יצחקי איים על השער עם בעיטה מפינת הרחבה, זה חלף ליד העמוד. רגע לפני סיום המחצית דסה ובן חיים איימו על השער עם שתי בעיטות ממרחק, אבל קליימן הצליח להדוף ולשמור על שער נקי.

מחצית שניה
וידיגאל החליט לרענן את השורות בפתיחת המחצית השניה והכניס את דור מיכה במקום ברק יצחקי. בדקה ה-51 בן חיים קיבל הזדמנות מצויינת לכבוש לאחר מסירת עומק של פרץ, החלוץ כבר עבר את השוער אך קלטינס הצליח להרחיק מהקו. הצהובים המשיכו לייצר הזדמנויות, בדקה ה-61  בן חיים שוב נשלח מעבר לקו ההגנה הבית"רי, החלוץ עבר שני שחקנים אבל איבד מומנטום וקליימן קלט את הבעיטה שלו. 5 דקות לאחר מכן פרץ השאיר מסירה לאחור לבניון שניסה את כוחו מחוץ לרחבה אבל שלח את הכדור מעל השער. לקראת סיום המשחק חן עזרא הגיע לשתי הזדמנויות טובות בתוך הרחבה אחרי שחתך משמאל למרכז, אלא שהבעיטות שלו חלפו סמוך למסגרת.