מכבי תל אביב תנעל ביום שבת הקרוב (20:30 בנתניה) את הופעותיה במסגרת ליגת העל העונה. הצהובים יארחו את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-36 והאחרון והבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה את המסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

המאמן ליטו וידיגאל אמר בתחילת דבריו: "אנחנו צריכים לסיים את הליגה עם הופעה טובה. לאחר מכן נתחיל לחשוב על גמר הגביע. זה משחק חשוב אבל אני תמיד אומר אותו דבר, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אני יודע שזה לא קל, נורמלי ששחקנים חושבים על גמר הגביע אבל חשוב שנישאר מפוקסים כדי לסיים את הליגה כמו שצריך".

על ההפסד למכבי פ"ת: 
"היה שבוע נורמלי, שבוע לפני כן ניצחנו והיו אותם רגשות. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק טוב בכל המשחקים עד סוף העונה. אני מבקש מהשחקנים להיות מפוקסים באימונים ובתרגילים. כשיגיע מצב שצריך להתמודד איתו נעשה זאת". 

על החיסורים:
"במשחקים האחרונים אני נותן זמן לשחקנים שלא משחקים הרבה בדרך כלל ואני מנסה להמשיך לעשות את זה. זה חשוב עבורם ועבור הקבוצה".

אתם עובדים על העונה הבאה?
"כבר שלושה חודשים. אנחנו מדברים על האפשרויות לעונה הבאה כשיש לנו זמן. מלבד ג'ורדי אני מדבר עם עוד אנשים במכבי על ההמשכיות בקבוצה. ברור שהדעה שלי חשובה אבל תמיד אנחנו מחליטים ביחד".

על השחקנים הברזילאים:
"אולי הם ישחקו ביום שבת, נראה. זו אפשרות שאתן צ'אנס לכל השחקנים. יש לנו אימונים עד למשחק ולפי זה נקבע. קשה להתאקלם כשאתה מגיע מבחוץ באמצע עונה. גם אם היית מביא את מסי או רונאלדו למועדון אחר הם היו צריכים זמן ללמוד את המועדון והמקום".