אחרי שהבטיחה ביום שבת האחרון את תואר האליפות, קבוצת נערים א׳ של המועדון השלימה דאבל יוקרתי. הצהובים ניצחו 1:3 בגמר הגביע את מכבי חיפה ובכך סגרו שחקניו של אליעזר בן אהרון עונה מדהימה. עמרם פלס (ע׳), סהר בראמי וירין מסיקה כבשו לצהובים.

תקציר הזכיה בגביע המדינה של קבוצת נערים א'

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בצורה שקולה, שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים מסוכנים. בדקה ה-12 הירוקים היו קרובים לעלות ליתרון מפריצה מסוכנת באגף שמאל, אך השוער ,דניאל פרץ, היה במקום והדף לקרן. בדקה ה-24 מכבי יצאה להתקפה מסודרת. עמית גלזר פרץ קדימה והשאיר את הכדור למופלאח שלאטה שהעביר כדור רוחב מצוין, אך סהר בראמי פספס את הכדור במעט. דקה עברה (26) והלחץ של הצהובים הניב פרי, כדור מצוין מהאגף הימני של שלאטה הגיע אל מרכז הרחבה, הכדור הגיע אל שחקן ההגנה של הירוקים, עמרם פלס, שניסה להרחיק אך הכדור נכנס לשער שלו, 0:1 לתל אביבים משער עצמי. היתרון של הצהובים לא החזיק הרבה זמן כשבדקה ה-30 שאדי מסארווה קיבל כדור עומק מצוין מעומר לוי. החלוץ השתלט והקפיץ מעל השוער וקבע שיוויון 1:1. הלחץ של הירוקים המשיך כשדקה לפני ההפסקה הקבוצה מהצפון הגיעה למצב מצוין, כדור מהאגף השמאלי של דיא דהן מצא אתעמית מור, שבעט בנגיעה היישר לקורה. 1:1 בסיום המחצית הראשונה.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה בשליטת הצהובים, בדקה ה-48 יואב הופמייסטר השתלט על כדור על סף הרחבה אך הבעיטה חלפה מעל השער. בדקה ה-54 השליטה בצהוב השתלמה, שלאטה חטף כדור באגף הימני והרים כדור מצוין למרכז הרחבה. סהר בראמי השלתלט על הכדור ובקור רוח בעט פנימה. 1:2 לתל אביב. בדקה ה-60 בראמי כמעט וכבש את השני שלו כשקיבל כדור מצוין על סף הרחבה מהאגף השמאלי, התנער מהמגן ובעט ממש מעל המשקוף. בדקה ה-80 הצהובים סגרו את הסיפור כשהמחליף ירין מסיקה קיבל כדור על סף הרחבה, התנער מהשומר שלו ובעט כדור נהדר פנימה לפינה השמאלית. 1:3 לצהובים.