טקס הענקת מלגות לשחקנים מצטיינים על ידי קרן על שמו של מיכאל 'מופי' דנציגר התקיים היום (ו') במתחם האימונים של מכבי ת"א בקריית שלום. בטקס המסורתי נכחו בין השאר המנהל הספורטיבי של המועדון ג'ורדי קרויף, המנהל הביצועי פטריק ואן לוון, היועץ המשפטי מורן מאירי ושחקן הקבוצה גל אלברמן.

הקרן על שם אביו של שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר, מעניקה לספורטאים מצטיינים בעלי מוגבלות וגם לשחקנים ממחלקת הנוער של מכבי מלגה כספית שתעזור לפתח את כישוריהם. השנה נבחרו 5  ספורטאים מקרן איל"ן (איגוד לילדים נפגעים): חמזה קאסם (שחיין, בן 11), מיכאלה יוסופוב (שחקנית טניס שולחן, בת 15), ארתור חסון (כדורסלן, בן 14), רום לוי (שחיין, בן 13), גיא וקנין (טניסאי, בן 18) . בנוסף זכו למלגה גם 5 ספורטאים מצטיינים ממחלקת הנוער של מכבי ת"א: דניאל פרץ (נערים א'), איתי ראדה (נערים ג'), אלון אבדי (ילדים ב'), עמית שדדי (ילדים ג') ועמית קרדי (טרום א').

יורם דנציגר דיבר במהלך הטקס ואמר: "השילוב של הענקת מענקים לספורטאים צעירים של איל"ן ושל מכבי ת"א הוא בעיניי השילוב הנכון. מה שמאחד את החבר'ה הצעירים האלה, בין אם הם סובלים ממוגבלות או לא, זה הפייט והמלחמה שהם נותנים על בסיס יומיומי. הניסיון להיאבק במכאבוים ולתהגבר על תחשוה של אי הצלחה ואו כישלון כדי להצטיין ולהוכיח את עצמם".

גם ג'ורדי קרויף היה בין נושאי הדברים ואמר: "רגעים כאלה נוגעים בי בצד האישי. אבי הקים קרן משלו והוא תמיד אמר שכשאתה בעמדה שאתה יכול לעזור לאחרים זו חובה. מבחינתי תמיד חשוב לתת הזדמנות לאנשים שלא תמיד היו יכולים לקבל את ההזדמנויות האלה. כפי שלמדתי מאבי, אני יכול ללהגיד שאני גאה לעמוד כאן היום".