מכבי פ״ת עסיס דודמכבי ת״א ׳שחר׳, 11:00 בפ״ת מכבי סינטטי

הקבוצה של גיא צרפתי תנסה להמשיך עם המומנטום החיובי עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים. הצהובים מגיעים ערב המחזור ה-29 מהקום השלישי (52 נק׳). ניצחון יוכל לקדם את הקבוצה למקום השני בו ממקומת הפועל רעננה (54 נק׳).

מכבי ת״א ׳עודד׳הפועל פ״ת ד״ר בכר, 11:00 בקריית שלום

החניכים של אליעזר בן אהרון (קבוצת נערים א׳) יפגשו בשבת הקרובה את נועלת הטבלה. הפער בפסגה עומד על 7 נק׳ מהיריבה במקום השני, מכבי חיפה, כנשארו 3 מחזורים לסיום העונה. ניצחון במחזור הקרוב (מחזור 28) יעניק לצהובים את תואר האליפות. הצהובים מגיעים בכושר טוב כשהם בלתי מנוצחים ב-4 המחזורים האחרונים, בהם הקבוצה שמרה על רשת נקייה.

בית״ר ים שמואלמכבי ת״א ׳אלי פוקס׳, 9:00 בבית וגן עליון, סינטטי

לאחר 7 נצחנות רצופים, בהם כבשה הקבוצה 31 שערים, תצא קבוצת נערים ב׳ למשחק חוץ בירושלים במטרה לחזור עם 3 הנקודות. החניכים של אלון ברומר ממוקמים במקום ה-3 במרחק נקודה מהמקום השני (מכבי חיפה) ו- 6 נק׳ מהמקום הראשון. שני מחזורים לסיום העונה לצהובים יש סיכוי תיאורטי לסיים ראשונים בתנאי שיריבותיהם ימעדו.

הפועל ב״שמכבי ת״א ׳אלדד׳, 11:00 בב״ש סינטטי

קבוצת נערים ג׳ דרום בראשות המאמן אורי דוד תצא בשבת הקרובה למשחק חוץ בבאר שבע. מדובר במשחק האחרון של הליגה הסדירה, הצהובים יקוו לסיים את העונה עם ניצחון.

מכבי ת״א ׳אילן׳הפועל ת״א צפון, 10:30 בקריית שלום סינטטי

קבוצת נערים ג׳ צפון, תפגוש למשחק דרבי את האדומים שנמצאים במקום הלפני אחרון. הצהובים בראשות אמיר סופר ממוקמים במקום ה-4 והם מגיעים לאחר ניצחון חוץ על מכבי פ״ת שממקומת מעליהם בטבלה.