עונת 2017/18 תצא לדרך ב-29 ביוני, כשמכבתי תפתח את השתתפותה במוקדמות הליגה האירופית בסיבוב הראשון. היום (ב', 14:00) תערך ההגרלה לסיבוב הראשון והשני בניון שבשוייץ וכמה שעות לפני כן, צומצמו רשימת 100 הקבוצות שישחקו בסיבוב הראשון לבתים.

מכבי תחל את דרכה כבר בשלב המוקדמות הראשון  עם ניקוד גבוהה (ראשונים בקבוצות המדורגות עם 23.375 נק') ולכן יהיו מדורגים לפחות בכל הסיבובים עד (וכנראה גם) הפלייאוף. מי שהצהובים עשויים לפגוש אחרי צמצום הרשימה היא קבוצה לא מדורגת מהרשימה הבאה:

נובה גוריצה (סלובניה)

שקנדיה טוטובו (מקדוניה)

מלאדוסט לוצ'אני (סרביה)

טיראנה (אלבניה)

טורפדו כותאיסי (גיאורגיה)

המשחק הראשון של הסיבוב הראשון יערך ב-29 ביוני, ושבוע לאחריו, ב-6 ביולי, יערך משחק הגומלין. 

ואיך נדע את מי נגריל בסיבוב השני?

מיד אחרי ההגרלה של הסיבוב הראשון נוכל לדעת גם מי תהייה היריבה בסיבוב השני, גם בו הצהובים  יהיו מדורגים. המשחק הראשון בסיבוב השני יערך ב-13 ביולי והגומלין שבוע לאחריו ב-20 ביולי. 

מעבר ליריבות האפשריות שיעפילו מהסיבוב הראשון, ברשימת ההמתנה של היריבות הלא מדורגות שהעפילו ישירות לסיבוב השני מכבי תוכל למצוא את עצמה במפגש מול גלזגו ריינג'רס הסקוטית, שנמצאת בקבוצת הלא מדורגים. כמו גם יריבות מוכרות כמו: קייראט אלמאטי, ז'אלנזניצ'ר הבוסנית, וולטה המלטזית (היריבה הראשונה של מכבי במפעלים האירופים), וודוז הליטאית, צסק"א ולבסקי סופיה הבולגריות.

הגרלה הסיבוב השלישי תערך ב-14 ביולי, בין המשחק מספר 1 של הסיבוב השני לגומלין, ובו יוכלו היריבות כבר לדעת את מי תוכלנה לפגוש במידה ויעפילו לסיבוב השלישי.