הגרלת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית נערכה היום בצהריים (ב') בניון שבשוייץ וזימנה למכבי תל אביב מפגש בסיבוב הראשון נגד טירנה האלבנית. 

המשחק הראשון יערך ב-29 ביוני כשהגומלין יערך ב-6 ביולי. מכבי תארח את המשחק הראשון. הצהובים יחלו את דרכם כבר בשלב המוקדמות הראשון עם ניקוד גבוה (ראשונים בקבוצות המדורגות עם 23.375 נק') ולכן יהיו מדורגים לפחות בכל הסיבובים עד (וכנראה גם) הפלייאוף.

בתגובה להגרלה אמר ג'ורדי קרויף לאתר הרשמי: "הקבוצה מטירנה שיחקה כבר חמישה משחקים העונה עובדה שתמיד מהווה אתגר כשאתה רק מתחיל בקמפיין. בשנים האחרונות למדנו כי אסור להמעיט בערכו ויש לכבד את הכדורגל של כל מדינה אירופית – אלבניה אינה יוצאת מהכלל".

מה בסיבוב השני? 

אחרי ההגרלה של הסיבוב הראשון נערכה ההגרלה של הסיבוב השני שזימנה לצהובים מפגש נגד המנצחת המפגש בין ראייקיוביק (איסנלד)/לסיינאיון (פינלנד). המשחק הראשון בסיבוב השני יערך ב-13 ביולי והגומלין שבוע לאחריו ב-20 ביולי. 

מחזיקת הגביע שירדה ליגה: טירנה (מקדוניה)

מדובר באחד המועדונים הגדולים מהליגה האלבנית וגם אחד הוותיקים. עם זאת ההופעה שלהם במפעל האירופי נובעת מזכייתם בגביע המקומי בעונה שעברה, וזאת למרות שאת העונה האחרונה סיימו מקום אחד לפני האחרון.

הקבוצה האלבנית, שבמרוצת הזנים זכתה ב-24 תארים מקומיים וחברה כמעט קבועה במשחקי מוקדמות המפעלים האירופים, מארחת באצטדיון סלמאן סטרמסי המכיל כ-13 אלף מקומות.